مدیر تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه ما ۳۰ فینال داریم و سعی می‌کنیم حدأکثر امتیازات را کسب کنیم، گفت: ترتیب مسابقات برای ما چندان مهم نیست و با حداکثر توان در تمام بازی‌ها حاضر خواهیم شد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس، سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص مشخص شدن برنامه بازی‌های تیم‌ها در لیگ بیست و سوم، اظهار داشت: تمام تیم‌ها در طول یک فصل به صورت رفت و برگشت با همدیگر بازی خواهند کرد؛ پس ترتیب مسابقات برای ما چندان مهم نیست.

وی افزود: تیمی که می‌خواهد در جمع مدعیان باشد، باید در تمام بازی‌ها به دنبال کسب سه امتیاز باشد؛ البته باتوجه به اینکه رسیدن به هماهنگی و انسجام پروسه زمان‌بر است، شاید عملکرد تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی نشان‌دهنده قدرت واقعی‌شان نباشد.

مظفری‌زاده خاطرنشان کرد: خدا را شکر همه چیز در تراکتور طبق برنامه‌ پیش می‌رود. تمرینات‌مان به موقع آغاز شده و اردوی خارج از کشور برپا کرده‌ایم؛ همچنین بازی‌های دوستانه با تیم‌های صاحب نام برگزار می‌کنیم و همه چیز در حد عالی است.

مدیر تیم فوتبال تراکتور متذکر شد: ما ۳۰ فینال داریم و سعی می‌کنیم حدأکثر امتیازات را کسب کنیم.

مظفری‌زاده با تاکید بر اینکه نظم و انضباط حاکم بر تیم عالی است، توضیح داد: آقای خمز دیسپلین خاصی دارد. بازیکنان ما خیلی حرفه‌ای عمل می‌کنند؛ به‌طوریکه ۱۱ شب همه می‌خوابند و ۷ صبح نیز زمان بیداری است. اعضای تیم برای حضور در رستوران و تمرینات حتی یک دقیقه هم تأخیر نمی‌کنند.

پایان پیام/س