همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور جمعی از مسئولین و با استقبال باشکوه بانوان باعفت بنابی در پارک بانوان شهرستان بناب برگزار گردید.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار حمید شاکری در این همایش بزرگ با اشاره به جنگ شناختی که امروزه دشمن علیه کشورمان شروع کرده است، بیان کرد: اگر در روایت موضوع حجاب و عفاف به خانواده‌ها سستی شود و روایت درست انجام نشود دشمن آن را به گونه دیگر به خانواده‌ها روایت خواهد کرد.

جانشین سپاه ناحیه بناب، هدف دشمن را تغییر افکار مردم یک جامعه و آسیب به بانوی خانواده دانست و اظهار کرد: تفکر غربی در مورد بانوان چیزی جز نگاه به عنوان ابزار و کالا نیست.

وی با تاکید بر توصیه شهداء به رعایت حجاب و عفاف، افزود: در تبلیغات غربی حجاب را مانع پیشرفت و موفقیت زنان می‌دانند، در حالی که امروزه بانوان ما در کثیر برنامه‌های کشور اعم از دانشگاه‌ها، در رشته‌های پزشکی، رشته‌های ورزشی و آموزشی و انواع مشاغل فعالیت و حضور دارند.

حجت الاسلام بنی فاطمه نیز در ادامه این مراسم، با اشاره به اهمیت موضوع عفت و حریم خانواده گفت: در قرن حاضر که تمدن شیعی پرقدرت‌ترین و سیاسی‌ترین و جامع‌ترین قدرت سیاسی در منطقه است واضح است که یهودی‌ها از جمله کشور آمریکا در تلاش برای ضربه زدن به قدرت شیعی برتر منطقه باشند.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: امروزه جنگ اساسی، جنگ فرهنگی است و ابزار این جنگ فضای مجازی است که ابتدا در افکار و سپس در قلب شیعه رخنه می‌کند.

وی اهداف دشمن در فضای مجازی را تخریب هویت ایرانی بودن، اسلام هراسی، تغییر سبک زندگی و ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی دانست و اظهار کرد: مسئله عریانسازی را دشمن آخرین سنگر خود می داند، اما حضور زنان شهید پرور و انقلابی و دفاع آنها از تفکر شیعی و از حریم خانواده؛ نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.