به دنبال گلایه تعدادی از همشهریان از کمبود امکانات در بیمارستان امام خمینی بناب، هادی شهابی دادستان بناب سرزده از این بیمارستان بازدید بعمل آورد.

به گزارش انعکاس بناب، در این بازدید دکتر رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب با ارائه گزارش عملکرد پزشکان و کادر درمان و تعداد متخصصین فعال در زمینه های مختلف در بیمارستان را قابل قبول و رضایتمند توصیف نمود.

دادستان بناب بعد از بازدید از بخش ها و قسمت های مختلف و مشاهده تلاش‌های کادر درمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنها ابراز نمود امکانات موجود در برخی از بخش‌های این بیمارستان از جمله دیالیز در شهرهای همجوار وجود ندارد و این امر در سایه تلاش‌های مسئولین ذیربط حاصل گردیده است.

وی سپس فی المجلس با مقامات استانی تماس برقرار نموده و مشکلات موجود از جمله مستهلک بودن دستگاه سی تی اسکن و نبود سردخانه مناسب و کافی که موجب نارضایتی مردم گردیده اند را مطرح نموده و قول مساعدت در این خصوص دریافت نمود و هکذا به اداره امور آب دستور داد تا در راستای بهینه سازی چاه آب موجود در محوطه بیمارستان جهت آبیاری فضای سبز و درختان با شبکه بهداشت مساعدت نمایند.

شهابی در نهایت از عملکرد تلاشهای رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس بیمارستان و کادر درمان تقدیر نموده و ابراز داشت شهرستان بناب لایق بهترینهاست و با تلاش و جدیت بیش از وضع موجود می بایست امکانات خدمت رسانی به مردم پیشرفت نماید.