به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، فرماندار شهرستان بناب صبح امروز در نشست کارگروه مدیریت بحران این شهرستان گفت: تگرگ و سرمای دیرهنگام ، ۷۱۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال به محصولات کشاورزی این شهرستان خسارت وارد کرده است. وی با انتقاد از کم لطفی مسوولان صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: این صندوق با آغوش باز […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، فرماندار شهرستان بناب صبح امروز در نشست کارگروه مدیریت بحران این شهرستان گفت: تگرگ و سرمای دیرهنگام ، ۷۱۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال به محصولات کشاورزی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

وی با انتقاد از کم لطفی مسوولان صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: این صندوق با آغوش باز از کشاورزان حق بیمه می گیرد، اما هنگام پرداخت غرامت آنقدر آنان را اذیت می کند که صدای اعتراض و گلایه آنها بلند می شود.

فرماندار بناب در ادامه از وضعیت بازار الغدیر بناب نیز انتقاد کرد و گفت: بازار الغدیر این شهر مشکل آب و برق دارد و شهرداری باید هرچه زودتر تکلیف مشکلات آن را مشخص کند.

فرج الهی همچنین برای تعیین مکان اسکان موقت در مواقع بحران در این شهرستان حداکثر یک ماه فرصت داد و اعلام کرد: گروه های ۱۵ گانه امداد و نجات باید نسبت به بروز رسانی اطلاعات، آمادگی، تامین تجهیزات لازم و آموزش نیروی انسانی در اولین فرصت اقدام کنند.

مسوول جمعیت هلال احمر بناب هم در ادامه این جلسه از برگزاری دوره آموزش کمک های اولیه برای ۵۳۰ نفر، دوره تربیت نجاتگر برای ۱۸۰ نفر و دوره آموزش همگانی برای ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز در طول یکسال گذشته خبر داد و گفت: در یکسال گذشته ۲۴۶ نفر از خدمات پایگاه امداد و نجات جاده ای بناب بهره مند شدند.

به گفته جعفرقلی قلی پور در تعطیلات نوروز امسال نیز ۲۳ نفر مصدوم توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر بناب نجات داده شدند.

انتهای پیام/ش