استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه از محل یک‌هزار و ۵۲۷ هکتار زمین با کاربری مسکونی، ۷۸ هزار و ۸۶۸ واحد در حال ساخت است، گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان، ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن تحویل متقاضیان داده شد و در هفته دولت نیز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد آماده تحویل خواهد شد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس، عابدین خرّم امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: تاکنون ۹ هزار و ۲۷ هکتار برای اجرای این طرح در آذربایجان‌شرقی تامین شده که یک هزار و ۵۲۷ هکتار از آن مربوط به زمین‌های با کاربری مسکونی است که از اولین روزهای طرح قانون جهش تولید مسکن تامین شده است.

وی افزود: ۷ هزار و ۳۳۳ هکتار از محل ماده ۹ و ۱۴۷ هکتار نیز از محل ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تامین شده و در حال حاضر هیچ کمبودی از بابت الحاق اراضی و تامین زمین در ۲۱ شهرستان و ۴۷ شهر استان نداریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن را ۲۰۰ هزار واحد طی ۴ سال اعلام کرد و گفت: زمین مورد نیاز برای بیش از این تعداد تامین شده و استعلامات لازم نیز انجام و به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده که منتظر تایید این وزارتخانه هستیم.

وی یادآور شد: برای ۱۴۰۰ هکتار از زمین‌های تامین‌ شده با وزارت راه و شهرسازی در حال مکاتبه هستیم تا روند قانونی آنها حداکثر تا یک ماه طی شود.

خرّم با اشاره به اینکه از محل  یک‌هزار و ۵۲۷هکتار زمین با کاربری مسکونی، ۷۸ هزار و ۸۶۸ واحد در حال ساخت است، تصریح کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان، ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن تحویل متقاضیان داده شد و در هفته دولت نیز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد آماده تحویل خواهد شد.

پایان پیام/س