رئیس هلال احمر بناب از جمع آوری دارو در قالب طرح مرهم زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب؛ هادی اکبرزاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بناب گفت: جمعیت هلال احمر همه ساله در مراسم اربعین حسینی (ع) خدمت به زائرین را سرلوحه وظایف خویش قرار می‌دهد و همواره برای جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین در امور عام‌المنفعه و بشردوستانه اهتمام دارد و به همین منظور، سازمان داوطلبان در قالب طرح ملی”مرهم زائر” و برای تأمین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز این مراسمِ جهانی و اجتماعِ انبوه، اعلامِ مشارکتِ عمومی می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر بناب اضافه کرد: عمومِ هموطنان، خیرین و حامیانِ حقوقی می‌توانند در راستای مسئولیتِ اجتماعی خویش و همچنین خدمتِ دارویی و درمانی به زائرینِ اربعینِ حسینی (ع)، داروهای اهدایی خود را با لحاظ کردن شرایط خاص به جمعیت هلال احمر بناب تحویل نمایند.

وی در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر همچنین از همکاری داوطلبانه داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی در طرح مرهم زائر و اهدای داروهای پرمصرف در تجمعات انبوه به جمعیت هلال احمر، استقبال می‌کند.

گفتنیست جمع‌آوری داروها با همکاری و همیاری اعضای سازمان‌های داوطلبان و جوانان و تفکیک داروها توسط افراد واجد صلاحیت از جمله اعضای کانون‌های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه‌های علوم پزشکی و تکنسین‌های دارویی با نظارت مشترک معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی و مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر صورت می‌گیرد.