شهردار بناب 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه شهرستان بناب تبریک گفت.

زبان رسانه، قویترین و رساترین زبان جوامع در حوزه ی پیام رسانی است. رسانه یک رسالت است، رسالتی که سرچشمه و زیرساختی برای بیداری و آگاهی و تنویر افکار عمومی است و اصحاب رسانه، با سنگینی این رسالت بزرگ، بدون هیچ چشم داشتی، عاشقانه در طول شبانه-روز، بی آنکه خسته شوند می کوشند تا اخبار، اطلاعات و وقایع بطور سریع در اختیار عموم قرار گیرد و وقفه ای در امر مهم اطلاع رسانی پیش نیاید.

۱۷ مرداد که در تقویم زرین کشورمان به نام روز خبرنگار نام گذاری شده، روزیست که شهید صارمی خبرنگار سرافراز جمهوری مقدس اسلامی ایران، به همراه هشت تن دیگر در سال ۷۷ در انجام وظیفه مقدس خبرنگاری شربت شهادت نوشید و با مرکب سرخ خون خویش، مشق از جان گذشتگی در راه حق و حقیقت را نگاشت.

حال که برای باری دیگر، در جریان روز مبارک خبرنگار قرار گرفته ایم، این اتفاق فرخنده را خدمت اصحاب محترم رسانه و تمامی فعالان خبری، به ویژه، خبرنگاران پرتلاش، واقعیت نگر، حقیقت نگار، خستگی ناپذیر شهرستان بناب که در انتشار به موقع و سریع اخبار شهر و شهرداری صادقانه تلاش می نمایند تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان در سطح منطقه و همکاریشان با شهرداری بناب در انعکاس اخبار و عملکردهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی، توفیقات روزافزونشان را از درگاه حضرت احدیت خواهانم.