صبح روز گذشته جلسه شورای هماهنگی ترافیک، کمیسیون حمل و نقل شهری و جاده ای شهرستان بناب در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب؛ دکتر فرید پناهی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک به تمایل شهرداری برای نصب کارتخوان در تاکسی‌های شهری اشاره کرد و گفت: نصب کارتخوان در تاکسی‌ها می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد چرا که در حال حاضر پول خرد کمیاب شده است و این موضوع شهروندان و رانندگان تاکسی را اذیت می‌کند که ما نیز برای اجرایی شدن آن در آینده نزدیک تلاش خواهیم کرد.

شهردار بناب در ادامه به اقدامات کمربندی بعثت پرداخت و افزود: خوشبختانه کارهای لازم برای ساماندهی این کمربندی آغاز شده و از پس فردا عملیات آسفالت ریزی آن انجام خواهد شد.

وی در همین راستا تصریح کرد: برای خرید کابل و پایه‌های فونداسیون کمربندی بعثت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده که نصب آن نیز از روز پنجشنبه هفته گذشته شروع شده است.

کلیددار شهر بناب به اهمیت پروژه کمربندی بعثت تاکید کرد و اظهار داشت: طی دو هفته آینده هم بحث آسفالت ریزی و هم روشنایی آن تکمیل و مورد استفاده عموم مردم قرار خواهد گرفت.

پناهی از نصب سرعت کاه در نقاط حساس شهرستان بناب خبر داد و گفت: با توجه به آسفالت ریزی‌های اخیر در سطح شهر، متاسفانه عده‌ای از شهروندان سرعت مطمئنه را رعایت نمی‌کنند و ما نیز با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی این نقاط حساس را شناسایی و با نصب سرعت کاه سعی خواهیم کرد از بروز اتفاقات ناگوار برای مردم جلوگیری کنیم.

شهردار بناب نیز از توقف خودروهای سنگین در سطح شهر انتقاد داشته و افزود: توقف تریلی‌ها در نوع خود به معضل تبدیل شده و رانندگان آنها در هر جا مکان مناسبی می‌بینند به آنجا هجوم می‌آورند.

فرید پناهی با اعلام اینکه تردد و پارک خودروهای سنگین آرامش شهروندان را سلب و موجب آسیب رساندن به اموال عمومی می‌شود، پیشنهاد داد: با توجه به نبود پارکینگ خودروهای سنگین در بناب، همکاران ما بررسی‌هایی انجام دادند که به تعداد این خودروها گاراژ کافی در شهرستان وجود دارد و هیچ لزومی بر پارک کردن آنها در سطح شهر نمی‌باشد.

وی در پایان به مجهز شدن ۱۷ نقطه از شهرستان بناب به دوربین‌های بروز پرداخت و افزود: در ۱۵ روز آینده مراحل نصب آنها به اتمام خواهد رسید و به طور کامل در اختیار مجموعه‌های فرمانداری، راهنمایی و رانندگی و سایر نهادهای نیازمند به آن قرار داده خواهد شد.