به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی روز سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان از کم دقتی برخی پیمانکاران طرح های دولتی نسبت به کیفیت اجرای طرح ها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی مسوولان شهرستانی هم به این موضوع بی تفاوت بوده و کارنظارت را وظیفه ادارات کل می […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی روز سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان از کم دقتی برخی پیمانکاران طرح های دولتی نسبت به کیفیت اجرای طرح ها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی مسوولان شهرستانی هم به این موضوع بی تفاوت بوده و کارنظارت را وظیفه ادارات کل می دانند و به نوعی از خود سلب تکلیف می کنند.

وی افزود: مسوولان باید نظارت بر طرح های حوزه مربوطه ازلحاظ فنی را دقیق، جدی ومستمر دنبال کنند چون کاهش کیفیت پروژه ها بر کاهش عمر آن پروژه ها تاثیر گذاشته و در نهایت مردم ضرر می کنند.

فرج اللهی از مدیران شهرستان خواست با پیگیری مستمر تا پایان تیرماه امسال اعتبارات را جذب کنند چون برگشت اعتبارات دستگاه ها مورد قبول نخواهد بود.

فرج اللهی اعلام کرد: از این میزان ۶۶ درصد یعنی ۱۱۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال اختصاص یافت و با اولویت تکمیل طرح های دارای بیش از ۷۰ درصد پیشرفت هزینه شد.

وی اضافه کرد: امسال اجرای پنج پروژه ملی در این شهرستان با ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده که شامل پل روگذر میدان معلم، جاده بناب به نقده، ورزشگاه ۱۰ هزار نفری، تصفیه خانه فاضلاب شهری و بتونی کردن کانال های آبیاری ۳و۴ به طول ۳۱ کیلومتر هستند.

به گفته فرج اللهی اعتبارات عمرانی امسال نیز ابتدا برای تکمیل طرح های ناقص هزینه می شود تا از استهلاک آنها جلوگیری شود.

رییس اداره راه و شهرسازی بناب هم در ادامه این جلسه از جذب بالای ۹۰ درصدی اعتبارات استانی اداره در سال گذشته خبر داد و گفت: با این جذب بالا تمام مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است.

علیرضا سلیمانی فرد کمبود اعتبار نگهداری راه های روستایی را مشکل بزرگ این اداره اعلام کرد و گفت: برای نگهداری ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی بناب در سال گذشته ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته بود.

انتهای پیام/ش