امام جمعه بناب گفت: ایران امن‌ترین و پرنعمت‌ترین کشور دنیاست؛ اگر بتوانیم مشکل اقتصاد، گرانی و معیشت مردم را برطرف کنیم، یک کشور برتر در دنیا خواهیم بود.

به گزارش انعکاس بناب؛ حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی صبح روز پنجشنبه در دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان بناب با وی که بمناسبت اولین روز از هفته دولت انجام شد، با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر با اشاره به دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ایران قبل از انقلاب اسلامی و زمان رژیم شاهنشاهی یک کشور ضعیف و مستعمره کشورهای شرقی و غربی بوده و این کشورها برای ما تصمیم می‌گرفتند و اجازه نمی‌دادند مردم برای کشور خود مسئول انتخاب کنند.

وی افزود: این یک ضعف برای یک کشور با اهمیت در خاورمیانه بود که مهمترین تصمیمات کشور در خارج از کشور اتخاذ شود.

امام جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران به یک کشور پرقدرت و بانفوذ در منطقه تبدیل شده و هر چه ایران برای منطقه تصمیم می‌گیرد که در جهان و سایر کشورها چه اتفاقی بیفتد. صدام باید برود، برود؛ فلسطین، یمن، لبنان، سوریه و … باید بماند، بماند و اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود که انشاءالله محو خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با بیان اینکه ایران امن‌ترین و پرنعمت‌ترین کشور دنیا از لحاظ امنیت و منابع محسوب می‌شود، گفت: گرچه از حیث اقتصاد و معیشت مردم در کشور با مشکل مواجه هستیم که بخشی از آن به تحریم‌های ظالمانه برمی‌گردد، اما عمده مشکلات کشور ما مربوط به ضعف مدیریتی برخی دستگاه‌هاست که امید است دولت پرتلاش و جهادی هر چه سریعتر نسبت به رفع این مشکلات اقدام نماید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اگر بتوانیم مشکل اقتصاد، گرانی و معیشت مردم را در کشور برطرف کنیم یک کشور برتر در دنیا خواهیم بود.