صبح امروز جلسه کارگروه اشتغال و شورای اداری شهرستان بناب با حضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار، روئسای ادرات و بانک‌ها در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب؛ رضا لعلی در این جلسه به تبعیض قائل شدن جوامع بین‌المللی در خصوص حق‌خواهی جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: جالب است حس بشردوستانه برخی از جوامع بین‌المللی و روشنفکران همزمان با آغاز عملیات طوفان الأقصی فعال شده است.

وی در همین راستا تصریح کرد: در میان جوامع به ظاهر بشردوست، رنگ خون افراد و ملت‌های خاص رنگین‌تر از سایر کشورهاست و در نظام طبقاتی آنها یک عده خان و بقیه رعیتی محسوب می‌شوند.

فرماندار بناب افزود: قتل و عام و به غارت بردن مال و ناموس کشورهای خاورمیانه، جنگ تحمیلی، تأسیس داعش که هزاران بی‌گناه را به فجیع‌ترین حالت ممکن به شهادت رساندند و صدها اقدام تروریستی دیگر که هیچ حس بشردوستانه ای نسبت به آنها در طول تاریخ رخ نداد؟!

لعلی آتش مظلومیت را پیروز بر گنبد آهنین اسرائیل دانست و اظهار داشت: چهارمین قدرت نظامی جهان که ادعا داشت از توان نظامی بالایی برخوردار است به دست مردم فلسطین هیمنه‌اش شکسته است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب ایران را کشوری صاحب قدرت در عرصه امنیت دفاعی دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران این موضوع را همیشه اعلام کرده و خواهد کرد که همواره به دنبال هیچ گونه جنگ و خونریزی در جهان نیست.

رضا لعلی استراتژی تأمین امنیت ایران اسلامی را فرامرزی عنوان کرد و یادآور شد: ایران با حضور در کشورهای منطقه خاورمیانه به دنبال حفظ و پایداری امنیت مرزهای خود است اما در این میان وجود صدها پایگاه نظامی آمریکا در منطقه چه پیامدهایی می‌تواند داشته باشد؟ از مردم انتظار داریم که از این موارد تأمل برانگیز به راحتی نگذرند.

فرماندار بناب در واکنش به اظهارات کورکورانه عده ای در فضای مجازی اینگونه پاسخ داد: احساس سوختن به تماشا نمی‌شود آتش بگیر تا که ببینی چه می‌کشم.

این مقام دولتی برای چندمین بار به سهولت در ارائه تسهیلات بانکی تاکید کرد و افزود: همانطور که مسئولان رده بالا نیز اعلام می‌کنند بانک‌ها به دنبال چاره‌اندیشی در تخصیص هرچه بهتر وام ها باشند نه ممانعت از آن.

لعلی مردم ایران را نجیب‌ترین مردم‌ها دانست و از مسئولان شهرستان بناب خواست وجدان کاری را سرلوحه خود قرار دهند و در ارتباط با مردم حرمت نگهدار و به دور از هرگونه بد اخلاقی باشند.

وی از ضعف شهرستان بناب در خود حفاظتی ادارات و نواحی حساس آن خبر داد و گفت: باید تمهیداتی برای تقویت ضریب امنیتی این شهرستان اندیشیده شود و هزینه‌ برای آن به نوعی سرمایه‌گذاری است.

فرماندار بناب نیاز امکانات شهرک صنعتی را بیشتر از این‌ها دانست و از هیئت امنای آن تقاضا کرد تا به دنبال بالا بردن ضریب امنیتی و ایمنی آن باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب به دو اصل اساسی در جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اظهار کرد: انتخابات و راهپیمایی‌ها دو موضوعی هستند که در حمایت از این نظام نقش بسزایی دارند.

وی با تاکید به مشارکت، امنیت و سلامت انتخابات، تشریح کرد: مسئولان شهرستان طبق قوانین موجود باید اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و از هرگونه جانب داری و حضور در جلسات تبلیغاتی به جد خودداری کنند.

 

  • نویسنده : مهدی رهیده
  • منبع خبر : انعکاس بناب