صبح روز پنجشنبه 20 مهرماه اجلاسیه بزرگ ۳۸۰ شهید شهرستان بناب با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده سپاه عاشورا، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم ولایتمدار بناب در مصلای اعظم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سردار علی فدوی در این اجلاسیه با اشاره به جنگ اخیر فلسطین، گفت: آنچه که ما امروز در فلسطین شاهد(مقاومت) آن هستیم قریب به ۶۰ سال است که موضوع اول انقلاب اسلامی است، تمام مستکبران جهان در فلسطین جمع شده و بر ملت مظلوم آن ظلم بزرگی را روا داشتند.

وی ادامه داد: این وعده خداوند است که همیشه در بین دعوای حزب خدا و حزب شیطان همواره حزب الهی پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، افزود: در حوادث انقلاب اسلامی سربازان این نظام به تکالیف خود عمل کرده و نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر شهید شدند و این برکت بزرگی می‌تواند باشد که ما هم با ادامه دادن راه آنها تکلیف خود را انجام دهیم.

سردار فدوی وعده خداوند را حق دانست و افزود: اگر بندگان خدا به تکالیف خود درست عمل کنند در وعده خدا تخلفی نیست و اگر انسان برای کار و تکلیف سخت ناظر شود باید جان خود را فدا کند.

این مقام نظامی به تشریح جنگ فرهنگی پرداخت و گفت: تیر و ترکش این جنگ از نوع شیطانی است.

سردار علی فدوی با بیان اینکه تکالیفی که خداوند به ما داده است توانایی انجام آن را نیز در ما قرار داده، اظهار کرد: حتی اگر تمام عالم در حزب شیطان و در مقابل جبهه حق باشد باز توانایی پیروزی را نخواهد داشت.

وی با اشاره به خودسازی و تزکیه نفس امام خمینی(ره)، گفت: امام ۴۰ سال در سخت‌ترین شرایط برای خداوند بندگی کرد و به آن مقام رسید و اکنون که ما سرافراز و مقتدر هستیم در سایه اعمال آن مرد بزرگ است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه، افزود: خبیثان عالم به صراحت اعلام می‌کنند که به دنبال این هستند در مقابل ایران بازدارنده باشند و ایران را به عنوان کشوری توانمند میشناسند.

سردار فدوی کلید رفع مشکلات اقتصادی را پای کار بودن دانست و افزود: باید با عمل به شروط خداوند و پای کار بودن تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی کشور بزودی حل شود.

این مقام نظامی در خاتمه، افزود: همانطور که در قرآن کریم و وصیت‌نامه شهدا نیز به آن تاکید شده است اطاعت از ولی فقیه و حفظ حجاب از تکالیفی هستند که باید به آن عمل شود.