▫️اجلاسیه بزرگ ۳۸۰ شهید شهرستان بناب صبح امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده سپاه عاشورا، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم ولایتمدار بناب در مصلای اعظم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب؛ سردار اصغر عباس قلی‌زاده در این اجلاسیه، پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت را در عملیات طوفان الأقصی تبریک گفت و افزود: فلسطین بعد از ۷۵ سال جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، حال تحول عظیمی را در پیش گرفته است.

وی در عین حال تصریح کرد: مردم فلسطین به فرمان خدا قیام کرده‌اند، به این امر در قرآن کریم نیز اشاره شده و خداوند اجازه دفاع از خود را به مردمانی که تحت تاثیر ظلم قرار گرفته‌اند صادر کرده است.

سردار عباس قلی‌زاده جایگاه انقلاب اسلامی را جهانی دانست و گفت: شاکر نعمت بی‌بدیل انقلاب اسلامی هستیم که امروز آوازه جهانی بر خود گرفته و به دنیا صادر می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا تکلیف و وظیفه‌ای بر تمام مسلمانان جهان قائل شد و اظهار داشت: همه مسلمین باید دست به دعا شده و پیروزی رزمندگان مخلص فلسطینی را از بارگاه تعالی خواستار باشند.

راین مقام نظامی در نهایت عملیات غرورآفرین رزمندگان فلسطینی را مایه افتخار جهان اسلام عنوان کرد و افزود: امروز وعده الهی تحقق پیدا کرده و شاهد دفاع جانانه مردم فلسطین هستیم که شکست سختی را بر پیکر دشمنان جهان بشریت وارد آورده است.