به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، بازیکن پرافتخار تراکتورسازی شامگاه امروز در مراسم استقبال از خود در جمع مردم بناب ضمن تقدیر و تشکر از اقدام مسئولان و مردم شهرستان بناب برای استقبال از وی گفت: جا دارد از آقای قربان قانع که به عنوان نخستین مربی من در فوتبال تلاش‌های زیادی کردند، تقدیر و تشکر […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، بازیکن پرافتخار تراکتورسازی شامگاه امروز در مراسم استقبال از خود در جمع مردم بناب ضمن تقدیر و تشکر از اقدام مسئولان و مردم شهرستان بناب برای استقبال از وی گفت: جا دارد از آقای قربان قانع که به عنوان نخستین مربی من در فوتبال تلاش‌های زیادی کردند، تقدیر و تشکر کنم.

 

وی رسیدن به این موفقیت را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پدر و مادرش اعلام کرد و افزود: قطعاً حمایت‌های پدر و مادرم در پیشرفت من نقش اساسی داشته‌اند.

نریمان جهان در خاتمه سخنان خود به جوانان توصیه کرد که برای رسیدن به قله‌های افتخار در تمام عرصه‌های علمی، ورزشی و … باید همت و تلاش کرد.

گفتنی است، سامان نریمان‌جهان بازیکن بنابی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اخیراً نیز از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به اردوی تمرینات این تیم دعوت شد.

پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب، این افتخار بزرگ را بر ورزش دوستان و مردم فهیم شهرستان بناب تبریک می گوید.

انتهای پپیام/ش