صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان بناب در محل سالن سردار شهید سلیمانی فرمانداری با حضور فرماندار بناب، جانشین سپاه ناحیه بناب و سایر رؤسای ادارات برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب؛ فرماندار بناب با اشاره به جنگ اخیر و شهدای غزه، گفت: زوایه دید همه افراد نسبت به این جنگ متفاوت است، اما هدف اصلی صهیونیست ها در این جنگ نسل کشی می‌باشد.

وی در ادامه گفت: جنایت صهیونیست ها جنایت بزرگیست که در مقابل آن علاوه بر آنکه ایمان مردم غزه دچار ضعف نشده بلکه استکبار ستیزی و رشادت های مردم غزه دنیا را حیرت زده کرده و بسیاری از افراد به دین اسلام روی آورده اند.

رضا لعلی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی، بیان کرد: این مشکلات باعث جنگ فرهنگی شده که مثال آنها در فضای مجازی به صریح قابل مشاهده است.

فرماندار بناب پرچم کشور ایران را هویت اصلی آن دانست و از تمامی نهادهای شهرستان خواست تا با نصب آن، آرمان ۲۵۰ هزار شهید را زنده نگه دارند.

رضا لعلی با اشاره به سخن امام مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن اسلام است، افزود: در دین اسلام مرزی وجود ندارد و آرمان و هدف ما یکیست لذا حمایت از فلسطین وظیفه ذاتی هر مسلمان می‌باشد.

وی گفت: فرهنگ شهادت یعنی حفاظت از کشور و دین خود که امروزه کشور ما از لحاظ دفاعی به حدی قدرتمند شده است که در ردیف اول تا دهم جهان قرار دارد.

فرماندار بناب در ادامه گفت: انتخابات هویت ماست و برای حفظ این هویت با کاندیداهایی که به دنبال تخریب نظام و دیگر کاندیدا ها هستند برخورد خواهیم کرد.

رضا لعلی با اشاره به پیشرفت های بدست آمده در شهرستان بناب، گفت: محصولات صنایع فولادی شهرستان بناب در کشورهای منطقه، به نام خریده میشوند و این حاصل حمایت نظام از آنها می باشد.

وی افزود: ۵۵ واحد زمین ۲۵۰ متری با قرعه‌کشی و به صورت رایگان در اختیار مردم بناب قرار گرفته و بعد آن نیز وام های مسکن برای ساخت خانه تعلق خواهد گرفت.

رضا لعلی با تشکر و قدردانی از حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: ۱۳ آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بوده که در آن اسنادی بدست آمد که نشان دهنده تلاش آمریکا بر علیه ایران بوده است.

وی مسئله تکریم خانواده های ایثارگران و شهدا را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: امتیاز داده شده به این خانواده ها که جان و مال خود را فدا کرده اند مطابق قانون میباشد.

فرماندار بناب در پایان سخنان خود، گفت: امید آفرینی از اقدامات مثبت هر اورگانی می‌تواند باشد پس مسئولان شهرستان عملکرد خود در دید عموم مردم قرار دهند.

 

  • نویسنده : لیلا داوری