به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، هریک از وزرای دولت تدبیر و امید به نمایندگی از دولت در یک شهرستان حضور پیدا خواهند کرد. روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشور میهمان مردم استان آذربایجان شرقی خواهد بود. در حاشیه این سفر هریک از […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، هریک از وزرای دولت تدبیر و امید به نمایندگی از دولت در یک شهرستان حضور پیدا خواهند کرد.

روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشور میهمان مردم استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

در حاشیه این سفر هریک از وزرا به نمایندگی از دولت در یک شهرستان حضور پیدا خواهند کرد، بنا به اعلام یک منابع آگاه تاکنون رایزنی های مختلفی نسبت به حضور نماینده دولت در شهرستان بناب صورت گرفته است اما شنیده می شود، وزیر دادگستری به این شهرستان مهمان خواهد آمد ولی این حضور هم چندان قطعی نیست.

قرار است، با حضور یکی از وزرای کابینه سالن ورزشی روستای چلقایی، ساختمان اداری اداره تعزیرات حکومتی، ۶۰۰ واحد مسکن مهر، بهسازی و مقاوم‌سازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان بناب، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

طبق اعلام فرماندار بناب عملیات عمرانی دو پروژه جدید عمرانی بناب شامل طرح کمربندی‌شرقی بناب و بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان، نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ش