به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، به دنبال انتصاب مالک فردوسی به معاونت سرپرستی اداری، مالی شهرداری بناب ، نادر داوودی نیز طی حکمی از سوی شهردار بناب به سرپرسی سازمان اتوبوس رانی ومدیریت حمل و نقل بارومسافردرون شهری بناب منصوب شد. در این آیین معارفه این مسئول شهرداری، مدیرعامل سابق سازمان با ارائه گزارشی از […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، به دنبال انتصاب مالک فردوسی به معاونت سرپرستی اداری، مالی شهرداری بناب ، نادر داوودی نیز طی حکمی از سوی شهردار بناب به سرپرسی سازمان اتوبوس رانی ومدیریت حمل و نقل بارومسافردرون شهری بناب منصوب شد.

در این آیین معارفه این مسئول شهرداری، مدیرعامل سابق سازمان با ارائه گزارشی از وضعیت سازمان از وجود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و ۴۰۰۰ دستگاه وسیله باردرون شهری و۶۰۰ دستگاه تاکسی خبر داد و گفت: هم اکنون سازمان اتوبوس رانی و مدیریت حمل و نقل بار درون شهری بناب از جمله سازمانهای فعال استان می باشد که برای ارتقاء آن به سطحی عالی نیاز به مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر بناب می باشد.

شهردار بناب نیز در ادامه  با بیان اینکه وجود حرکت و پویایی دریک مجموعه می تواند برای آن مجموعه برکت آفرین باشد، اظهار داشت: بنده وجود سازمان حمل و نقل درون شهری و اتوبوس رانی را در بدنه مدیریتی شهر بسیار تأثیرگذار می بینم و بر این باور هستم که چنین سازمانهایی جهت ارائه خدمات مفید و موثر و توانمندسازی باید مورد حمایت قرار گیرند و پویایی لازم درآنها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: این پویایی و تحرک نشان از مدیریت زیبا و خلاق مندانه مدیریت قبلی دارد که به یقین این اقدامات خلاق و چشمگیر با حضور آقای داوودی چشمگیرتر ، نوین تر و گسترده تر خواهد شد و شاهد تعالی خدماتی، علمی و عملی این سازمان که از جایگاه ویژه و خاصی در تسریع امورات شهری و شهروندان شریف دارد در آینده نزدیک خواهیم بود.

کفشنوچی با بیان اینکه، داشتن توان وتجربه مدیریت در یک شخص از اهم موارد در امر مدیریت است، تاکید کرد: این تجربه و توان در سابقه مدیریتی آقای داوودی با مد نظر قرار دادن حضور وی در معاونت اداری، مالی شهرداری ، معاونت خدمات و شهرداری شهر قره آغاج و دیگر مسئولیتها به چشم می خورد.

در ادامه نادر داوودی نیز از حسن اعتماد شهردار بناب بابت این انتصاب تقدیر و تشکر نمود و در قسمتی از سخنان خود بیان داشتند: پست ها و مقامات دولتی زمانی ارزش خواهد داشت که امورات در خدمت خلق اله قرار گیرد و زمینه آفرین آسایش و آرامش عمومی باشد که امیدواریم بتوانیم این آرامش آسایش را روحا و جسما تقدیم شهروندان شریف بناب نمائیم .

۱ ۲ ۳ ۴ ۵

انتهای پیام/ش