واقعا مطالبات مردم ما کجا و حقیقت ماجرا کجا؟؟
ما می گفتیم می خواهیم بناب شهرستان ویژه شود !!! می گفتیم فرودگاه اختصاصی در ساری داغ می زنند ! می گفتیم رادیو بناب چی شد؟ می گفتیم جاده بناب – نقده تکمیل شود… ولی در جواب چه چیزی دیدیم ؟؟؟:
حضور وزیر دادگستری برای افتتاح یک ساختمان!!! فاتحه در گلشن امام حسن بر ابوی حاج شیخ!!! حضور در جمع طلاب حوزه علمیه !!؟؟؟؟
اگر کسی بخواهد به این دو نماینده فعلی وسابق رای ندهد چه کسی را باید ببیند؟
به چه زبونی بگیم از این دو نماینده راضی نیستیم.به خداوند هر دو ضعیف بوده اند یکی بد ودیگری بدتر!!
عملکرد شیخ خیلی هم مثبت بوده آنها از امکانات دولتی تا حالا استفاده نکردند خاندان ایشان به بناب خدمات زیادی در زمینه های مذهبی ارائه کرده اند که حتی خودشان استفاده ای از این امکانات مذهبی نکرده اند. حتی در زمان صدیقی هم این همه وزیر در بناب حضور پیدا نکرده بود..
بنابچی اصل
تاریخ : 1 - خرداد - 1394
واقعا مطالبات مردم ما کجا و حقیقت ماجرا کجا؟؟
ما می گفتیم می خواهیم بناب شهرستان ویژه شود !!! می گفتیم فرودگاه اختصاصی در ساری داغ می زنند ! می گفتیم رادیو بناب چی شد؟ می گفتیم جاده بناب – نقده تکمیل شود… ولی در جواب چه چیزی دیدیم ؟؟؟:
حضور وزیر دادگستری برای افتتاح یک ساختمان!!! فاتحه در گلشن امام حسن بر ابوی حاج شیخ!!! حضور در جمع طلاب حوزه علمیه !!؟؟؟؟
شیخ بزرگوار این بود وعده های شما در سال ۹۰؟؟؟
یک فقیر
تاریخ : 4 - خرداد - 1394
اگر کسی بخواهد به این دو نماینده فعلی وسابق رای ندهد چه کسی را باید ببیند؟
به چه زبونی بگیم از این دو نماینده راضی نیستیم.به خداوند هر دو ضعیف بوده اند یکی بد ودیگری بدتر!!
MASOUD
تاریخ : 6 - خرداد - 1394
هه
هیچکــــس نمیتونه جایه صدیقی رو بگیره
به مولا یدونه بود
ولی ای کاش قدرشو ندونستیم …
از ماست ک برماس
طلبه بنابی
تاریخ : 8 - خرداد - 1394
عملکرد شیخ خیلی هم مثبت بوده آنها از امکانات دولتی تا حالا استفاده نکردند خاندان ایشان به بناب خدمات زیادی در زمینه های مذهبی ارائه کرده اند که حتی خودشان استفاده ای از این امکانات مذهبی نکرده اند. حتی در زمان صدیقی هم این همه وزیر در بناب حضور پیدا نکرده بود..