فرمانده سپاه بناب گفت: اقتدار ایران اسلامی هراسی هولناک در دل دشمن انداخته است.

به گزارش انعکاس بناب، عمران دوستی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای این شهرستان اظهار کرد: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول سال‌های گذشته حوادث متعددی را از سر گذرانده‌ و به لطف الهی ملت سرافراز ایران اسلامی توانسته این حوادث را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی مهم‌ترین وقایع تاریخ کشور را جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: همه دنیای استکبار علیه ملت ایران بسیج شده بودند تا این کشور را به زانو درآورند، اما ایمان و اعتقاد جوانان آن حماسه‌ای در تاریخ آفرید که سرمشق آزادیخواهان جهان شد.

دوستی در ادامه تاکید کرد: ایران اسلامی تا امروز با گذر از بحران‌های متعدد و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت و عدالت، روند توسعه را با تأسی از اسوه‌های جاوید و یادگار تاریخ حماسه و افتخار خود در دوران دفاع مقدس دنبال کرده و حافظ دستاوردهای آن خواهد بود.

وی تصریح کرد: درس‌هایی که ملت ایران در مکتب جهادی امام خمینی (ره‌) و هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری در مواجه با فشارهای نظام سلطه با اقتدار و صلابت آموخته بی‌شک دنیای مستکبران را به چالش کشانده و هراسی هولناک در دل آنها ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه بناب گفت: با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در داخل برای رویارویی با تمام تهدیدات احتمالی به ویژه نبرد پنهان اقتصادی و فرهنگی مهیا بوده و اجازه عرض‌‌اندام به قدرتی داده نخواهد شد.

وی تاکید کرد: دوران دفاع مقدس و رشادت جوانان این مرز و بوم در آن دوران بی‌شک داستان نسل امروز و فردا خواهد بود که راه رسیدن به معرفت کمال انسانی در دفاع از هویت دینی و موجودیت میهن عزیزمان را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: حماسه دفاع مقدس برخاسته از روح وحدت و ایمان والای ملت شجاع ایران اسلامی بود که اتکاء دلاورمردان آن به خدا و پشتوانه‌ها خود بارزترین نقطه عطف تاریخ حماسی و سیاسی ایران اسلامی را رقم زد تا آزادیخواهان دنیا به تاسی از آن در برابر جور و ستم حاکمان برخیزند.

دوستی تاکید کرد: دستاوردهای عظیم دفاع مقدس تنها به بهای رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مردمانی حاصل شد که تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند.

فرمانده سپاه بناب گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین‌المللی، افتخاری عظیم را برای کشور و انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.