رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۴۶۶ میلیارد تومانی کالای قاچاق توسط پلیس فرودگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس، امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور سردار عقیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تسلیت شهادت ۱۱ نفر از مأموران مقر انتظامی راسک در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نظم و امنیت ۶۲ فرودگاه به عهده پلیس فرودگاه است.

وی با بیان اینکه با  تلاش همکارانم امنیت خوبی در سطح فرودگاه ‌‌‌‌ها برقرار است، افزود: در سال جاری ۲۸ میلیون مسافر در سطح فرودگاه‌های کشور داشتیم.

سردار عقیلی مبارزه با قاچاق کالا، طلا،  ارز و موادمخدر را از دیگر مأموریت های پلیس علاوه بر تأمین امنیت دانست و افزود: ارزش ریالی کالاهای قاچاق و طلا و ارز مکشوفه از ابتدای سال تاکنون ۴۶۶ میلیارد تومان بوده است؛ همچنین  یک تن و ۸۰۰ کیلو مواد مخدر در همین باره زمانی کشف شده و سرقت‌های خرد در سطح فرودگاه نیز ۵تا ۶ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بانوان حجاب را رعایت می‌کنند

سردار عقیلی در پاسخ به سوالی درباره عفاف و حجاب و رعایت حجاب توسط بانوان در فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: در حوزه عفاف و حجاب بیشتر بانوان گرامی حجاب شرعی را رعایت می کنند، طبق قوانین و مقررات در فرودگاه از ارائه خدمات به افرادی که حجاب را رعایت نمی کنند معذور هستیم تا حجاب‌شان کامل شود اما افراد به تذکرات توجه می کنند.

وی ادامه داد: یک باند جعل گذرنامه را هم چندی پیش کشف کردیم.