جلسه هماهنگی برنامه های دهه مقاومت در محل فرمانداری شهرستان بناب با حضور فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، جانشین سپاه و تعدادی از مسئولین شهرستان برگزار گردید.

به گزارش انعکاس بناب؛ سرهنگ پاسدار حمید شاکری در این جلسه با اشاره به شهادت ۱۱ نفر در شهرستان راسک، گفت: این پیام مهم را به مردم برسانید که امنیت فعلی اتفاقی نیست و در سایه شهادت روزمره جوانان این مرز و بوم حاصل شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بناب بیان کرد: جوانان ما امروزه باید قدردان این امنیت و آرامش باشند و دشمن را در پمپاژ ناامیدی و بد بینی نسبت به آینده ناکام بگذارند.

شاکری ایام دهه بصیرت و مقاومت را فرصتی دانست برای فرهنگ سازی، گفتمان سازی، جریان سازی در بین مردم و افزود: با فضاسازی مناسب، موضوعات این ایام را برای مردم یادآوری کنیم.

وی سرمایه اجتماعی را مردم دانست و اظهار کرد: امروزه باید از این سرمایه اجتماعی در مقابل هجمه های دشمن در فضای مجازی مراقبت کنیم چرا که این سرمایه اجتماعی متعلق به انقلاب اسلامی می باشد.

شاکری افزود: برنامه های دهه بصیرت و مقاومت تنها مختصص سپاه و بسیج نیست و همه ما مسئول این نظام هستیم و باید به تکالیف خود عمل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بناب، از اجرای برنامه های ابتکاری در ادارات، مساجد، پایگاه ها خبر داد و افزود: این برنامه ها در قالب توزیع بسته های معیشتی، تکریم ارباب رجوع، نشست روشنگری، اکیپ های پزشکی در مناطق محروم برگزار و یادواره شهدا نیز در تاریخ ۹ و ۱۳ دی ماه انجام خواهد شد.

 

 

  • نویسنده : لیلا داوری