به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ولی الله فرج‌اللهی عصر امروز در جلسه کار گروه گردشگری شهرستان بناب، ساماندهی اطراف رودخانه «صوفی‌چای» را از دیگر اقدامات خوب شورا و شهرداری در جذب گردشگر اعلام کرد و گفت: امسال برای این محل نیز ۵ میلیارد ریال اعتبار توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری هزینه می‌شود. به گفته […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ولی الله فرج‌اللهی عصر امروز در جلسه کار گروه گردشگری شهرستان بناب، ساماندهی اطراف رودخانه «صوفی‌چای» را از دیگر اقدامات خوب شورا و شهرداری در جذب گردشگر اعلام کرد و گفت: امسال برای این محل نیز ۵ میلیارد ریال اعتبار توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری هزینه می‌شود.

به گفته فرج‌اللهی سال گذشته برای تکمیل طرح‌های مربوط به میراث فرهنگی و توسعه گردشگری شهرستان ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار از سوی میراث فرهنگی استان اختصاص یافته بود که ۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال آن جذب شد.

فرماندار بناب از برگزاری جشنواره ملی کباب بناب در مرداد ماه سال‌جاری با حضور مسئولان استانی و کشوری در بناب خبر داد و افزود: امیدواریم همزمان با برگزاری این جشنواره نسبت به ثبت تاریخی آن نیز توسط میراث فرهنگی کشور اقدام شود.

فرج‌اللهی از تنظیم تفاهم‌نامه بین شهرداری و میراث فرهنگی در خصوص واگذاری کمپ گردشگری «قره‌قشون» و طرح ساماندهی «صوفی‌چای» خبر داد و اظهار داشت: ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مؤثر شورا و شهرداری در این زمینه، امیدواریم با واگذاری اداره محل به شهرداری نسبت به تکمیل نواقصات آن اقدام شود.

انتهای پیام/ش