جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر و هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور شهرستان بناب صبح امروز با حضور فرماندار، بخشدار، روسای ادارات همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب؛ رضا لعلی در این جلسه ضمن تسلیت و بزرگداشت حادثه تروریستی کرمان، این ضایعه را بسیار دردناک توصیف کرد و گفت: از صدر اسلام هر وقت پایه‌های دین تهدید شد خون به ایستادگی آن توان بخشید.

وی با اشاره به این موضوع که حادثه تروریستی کرمان در فجیع‌ترین حالت ممکن رخ داد، افزود: دلیل اینکه تعداد شهدا در ساعات اولیه به صورت دقیق مشخص نبود و آمار آنها مکرر تغییر می‌کرد شدت انفجار و تیکه پاره شدن اجساد شهدا بود.

فرماندار بناب عاملان اصلی این جنایت را اسرائیل و آمریکا دانست و تشریح کرد: دشمنان در طول سالیان ایران را حتی قبل از انقلاب طعمه چرم و نرم خود می‌دانستند و آنان که جمهوری اسلامی را دلیل این کارها می‌دانند سخت در اشتباهند.

لعلی با اعلام اینکه از شهید دادن هراس نداریم، اظهار کرد: در میدان جنگ دور از انتظار نیست که یکی شهید و دیگری مجروح شود و این ذات جنگ است اما اینکه با چنین حمله تروریستی چندین کودک که هنوز سرد و گرم زندگی را حس نکرده بودند به شهادت برسند از ذات انسانیات به دور است و اوج خباثت و ناجوانمردی را می‌رساند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب افزود: حادثه کرمان باعث تقویت نظام خواهد شد و ما نیز با گرامیداشت مناسبت‌های گوناگون حماسی، مذهبی، فرهنگی و … باید از تحریف عملکردهای آن ممانعت کنیم.

فرماندار بناب پاسخ تندی به معاندین و هموطن نماها ارائه داد و اظهار داشت: آنان که حادثه کرمان را کار خود نظام می‌خوانند و شایعاتی چون همزمانی ۲۲ بهمن با چهلم شهدای کرمان را دلیل ادعای خود می‌دانند، بی‌شعور به تمام معنا هستند و به آنان پیشنهاد میکنم تا حتماً بیانیه داعش را بخوانند.

وی در نهایت به دو مسئله دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: از ادارات و نهادهای مختلف شهرستان می‌خواهیم تا در آستانه دهه فجر و انتخابات خدمت رسانی‌ها را به صورت ویژه انجام دهند و مردم را به مشارکت همگانی دعوت نمایند.

  • نویسنده : مهدی رهیده