تهران- ایرنا- ملی‌پوش فوتبال گفت: بازی های سختی در جام ملت ها داریم اما بچه ها از آمادگی کافی برخوردارند

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری ایرنا، علیرضا جهانبخش دوشنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره شرایط تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: قطعا با تیم هایی که در این تورنمنت حضور دارند و بازیکنانی که در فوتبال اروپا بازی می‌کنند و قطر که قهرمان دوره قبل بوده، بازی سختی داریم و هدف همه تیم ‌ها قهرمانی است. حتی استرالیا شرایط مشابه ما را دارد.

وی افزود: همه تیم ها قابل احترام هستند و با قدرت می آیند. در فوتبال دنیا تیم ضعیف وجود ندارد و جام ملت ها تورنمنت سختی است و بچه ها شرایط خیلی خوبی دارند و ۸۰ درصد بچه ها چندین سال با هم بازی کردند. کارهایی که در این چند سال در فوتبال ملی اتفاق افتاده به پیشرفت ما کمک کرده است.

ملی پوش فوتبال عنوان کرد: بچه ها از نظر انفرادی و تیمی در شرایط خوبی هستند و دوست داریم شرایط خوبی را رقم بزنیم. جام ملت ها برای مردم ما خیلی اهمیت دارد و قطعا قول می‌دهم تک تک بچه ها و کادر تیم ملی در جام ملت ها از جان و دل مایه بگذاریم و نتایج خوب بگیریم.

وی کفت: به عنوان سرباز مردم تمام تلاش خود را در زمین می کنیم. ما تمام تلاش و تمرینات روزانه و اردوها و بردن بازی ها به خاطر شادی دل مردم انجام می دهیم و این قول را می‌دهیم تا پای جان برای شادی آنها تلاش کنیم.