انعکاس بناب بعد از یک دهه فعالیت و طی کردن فراز و نشیب‌‌های فراوان در گذشته، در انتخابات پیش رو با تمام توان به استقبال این رویداد مهم پیش خواهد رفت و از هیچ کاندیدایی مصداقی و یک سویه حمایت نخواهد کرد.

اخیرا عده‌ای حاشیه‌هایی علیه این رسانه در محافل عمومی شایعه سازی می‌کنند مبنی بر اینکه مدیر انعکاس بناب در سفر خود به تهران از فلان کاندیدای انتخاباتی پول میلیونی گرفته و حمایت خود را قاطعانه اعلام کرده است.

در این خصوص لازم است نکاتی را خدمت مردم شریف و مخاطبان عزیز برسانم: اولا این یک شایعه است و ما با کسی معامله نکرده و نخواهیم کرد، کسانی که این شایعه را درست کرده‌اند، قطعا به دنبال بهره برداری و سوء استفاده از این قضیه هستند.

دوما حضور یک خبرنگار در کنار یک کاندیدا به معنای حمایت نیست و بنا بر رسالت خویش یک رسانه باید بدون سیاست زدگی در کنار تمام طیف‌های مردمی حضور داشته و در راستای منافع عموم حرکت کند.

سوما ما با کسی ساخت و پاخت نکرده و نخواهیم کرد، به عنوان یک رسانه انقلابی اعلام می‌کنیم که به هیچ عنوان ارزش و جایگاه خود را نمی‌فروشیم و در این خصوص بارها دست رد به سینه برخی پیشنهادات سیاسی زده‌ایم.

چهارما وظیفه یک رسانه در زمان انتخابات ایجاد شور و شوق انتخاباتی و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش همه جانبه برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بوده و در این راستا این رسانه نیز در جهت شناساندن کاندیداها به مردم و ایجاد شور انتخاباتی، بدون جانب داری از یک فرد خاص برنامه‌های یکسانی برای تمامی کاندیداها در زمان مناسب در نظر خواهد گرفت.

نهایتا تاکید می کنیم، هر کاندیدایی بر خلاف منافع عموم و بر علیه نظام برای جذب رأی حرکتی انجام دهد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و بد اخلاقی‌های انتخاباتی، از طریق این رسانه به دستگاه‌های نظارتی گوشزد خواهیم کرد.