فرماندار بناب گفت: اکنون حساس‌ترین زمان در خصوص انتخابات است و همه باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته و مردم را تشویق برای حضور در پای صندوق های رای کنند.

به گزارش انعکاس بناب، رضا لعلی صبح روز گذشته، در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر از برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در این ایام خبر داد و گفت: افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: شهرستان بناب در طول ۳سال گذشته، بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان در بخش خصوصی و دولتی سرمایه گذاری را آغاز کرده و امروز بیش از ۵۰ درصد پروژه ها اتمام یا در شرف اتمام هستند.

فرماندار بناب با بیان اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی با ۲۵۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری اکنون بالای ۷۰ درصد پیشرفت دارد، افزود: در کنارگذر شرقی و توسعه شهرک صنعتی بناب در حال حاضر بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

رضا لعلی با اشاره به سرمایه گذاری در شهرک گلخانه ای، شهرک دام پروری، شهرک صنایع تبدیلی و راه های روستایی اظهار کرد: امروزه بیش از ۷۰ درصد معابرهای اصلی داخل روستاها آسفالت ریزی شده است.

وی در ادامه گفت: در حوزه آموزش و پروش ۵۰۰ میلیارد تومان، در حوزه راه، برق، آب هر یک ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بناب هزینه شده است.

رضا لعلی افزود: مجهز بودن بیمارستان شهرستان بناب به دستگاه پیشرفته ام آر آی و اختصاص اعتبار ۱۳۳۸ میلیارد تومانی در حوزه بهداشت و درمان توسط دولت، را از دستاوردهای مهم شهرستان عنوان کرد.

فرماندار بناب با اشاره به اینکه اکنون حساس ترین زمان در خصوص انتخابات است بیان کرد: تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای باعث ثبات امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و همه باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشیم.

 

 

 

  • نویسنده : لیلا داوری