به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، چندی پیش این پایگاه خبری، نظر سنجی (میزان رضایتمندی شما از عملکرد شورای شهر بناب در سال ۹۳ چقدر می باشد؟) را در صفحه سایت قرار داد که تا به امروز نتیجه این نظر سنجی بیش از ۹۱ درصد نارضایتی از شورا اعلام شده است. حال این سوال در ذهن […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، چندی پیش این پایگاه خبری، نظر سنجی (میزان رضایتمندی شما از عملکرد شورای شهر بناب در سال ۹۳ چقدر می باشد؟) را در صفحه سایت قرار داد که تا به امروز نتیجه این نظر سنجی بیش از ۹۱ درصد نارضایتی از شورا اعلام شده است.

Untitled210

حال این سوال در ذهن ها تداعی می شود، که علل عمده این نارضایتی ها چیست؟ چرا شورای شهر به این نظر سنجی ها اهمیت نمی دهند، شاید اگر هم عملکرد خوبی این مجموعه داشته باشد به دلیل عدم اطلاع رسانی به مردم، به این نارضایتی ها منجر شده است.

بهتر است پاسخ عضو شورای شهر در مصاحبه با این پایگاه خبری که در این خصوص داده است را مرور کنیم؛ بهمن حدادی در پاسخ به علل نارضایتی مردم از شورای شهر چنین گفته است: به نظر من، سهم عمدۀ این نارضایتها ناشی از عدم ارتباط با مردم است، بنده و دوستان من اگر هر چند ماه جلسه ای با مردم داشته باشیم و به مطالب آنها گوش کنیم و در مورد عملکردمان اطلاع رسانی داشته باشیم بسیاری از این نارضایتی ها رفع خواهد شد.

در مصاحبه ای دیگر از رئیس شورای شهر بناب، وی در پاسخی ناباورانه به همین سوال می گوید: فعالیت در شبکه های مجازی و آمارهای ارائه شده توسط آنها قابل اعتماد نیست بطوریکه هر فرد می تواند با چند بار مراجعه چندین نظر هم اعلام نماید. و سایت شما هم ازاین موضوع مستثنی نیست و  حتی خودتان نیز به این موضوع واقفید و می توانید امتحان کنید و خود بنده نیز شاهد آن بوده ام که نظرات را گلچین می کنید.

در جوابی محترمانه باید بگوییم، پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب به هیچ وجه به دنبال جریان سازی خلاف واقع نیست. و آنچه در نظر سنجی آمده است کاملا رای کاربران بوده و گلچینی صورت نگرفته است، به طوری که اگر شخصی چندین بار هم رای دهد، نتیجه رای او فقط یک رای حساب شده و سیستم رای های تکراری را خودکار حذف میکند.

حال اگر گفته آقای رهبرفام را قبول و تایید کنیم، نظر سنجی سایت خود شورای شهر بناب نیز همین نتیجه را نشان می دهد:

Untitled523

خدای نکرده هدف ما از ارائه چنین گزارشی تخریب مجموعه محترم شورای شهر نیست،  اما عدم انعکاس شفاف فعالیت ها و اقدامات شورا، عملکرد ضعیف در برقراری ارتباط با شهروندان، عدم برگزاری جلسات محلی، عدم پاسخگویی و از همه مهمتر عدم مشارکت جویی و عدم اولویت بندی در انجام طرحها و رفع کاستیهای خبری و حتی برخی اقدامات حاشیه دار استیضاح ها و استعفاها، را میتوان از آفتهای شورا نام برد که مانع از پیشرفتها می شود.

البته ناگفته نماند با روی کار آمدن شهردار جدید چندین بار جلسات محلی با مردم این شهرستان برگزار شده است که ادامه و رونق آن می تواند در عملکرد مجموعه شورا و شهرداری ثمر بخش باشد.

در پایان پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب ضمن اعلام آمادگی خود جهت پوشش عملکرد شورا و شهرداری و سایر نهادها و ارگانها؛ اعلام می دارد: ارتباط نزدیک مسئولان شهرستان و همکاری آنها با خبرنگاران باعث خواهد شد تمامی ارزشها و فعالیتهای انجام گرفته این شهر در دنیای فضای مجازی منتشر شده و در جهت آگاه سازی بخش عظیمی از مردم موثر واقع گردد.

نگارنده:سلیمان زاده

مصاحبه های مرتبط:

رئیس شورا: اعضاء شورا شهر بناب افراد متدین و پاکدست هستند، هیچ کس جرات نمی کند پیشنهاد سوئی بدهد/نامزدهای شورا بخاطر منافع مالی ثبت نام نمی کنند

عضور شورا(بهمن حدادی): عدم ارتباط شورای شهر بناب با مردم عامل اصلی نارضایتها از مجموعه شورا/از عملکرد خودمان رضایتی ندارم ولی به آینده امیدوار و خوشبینم

انتهای پیام/ش