هدف دشمن ضربه زدن به همه مردم است

به گزارش انعکاس بناب، اتفاق اخیر حمله به لوله سراسری گاز ایران اتفاقی بزرگ که به انتظار دشمن قرار بود برای روزها و شب‌های سرد زمستانی، گرمای خانه‌هایمان را به سردی تبدیل کند که تاکنون با رشادت دلیر مردانی از جنس ایران و اسلام و چشمانی که نخوابیدند تا مردم به مشکل بر نخورند این موضوع به چشم نیامد.

شاید الان هیچ کدام از ما این اتفاق را لمس نکردیم اما ستاره روشنی برای حق جویان و آزادگان و آنانی هست که بدون بغض و کینه در صدد یافتن راه حق هستند.

این واقعه نشان داد که هدف دشمن از ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، ضربه زدن به مردم است و برای طیف باحجاب، بی‌حجاب، مذهبی و غیر مذهبی فرقی قائل نیست و همه ما را هدف قرار داده است پس اگر هوشیار نباشیم دشمن در نابودی ما شک ندارد.

تمام اکانت های فیک اینستاگرامی، تلگرامی و سایر شبکه های اجتماعی که مدوام در فضای مجازی بر طبل ناامیدی و یاس میکویند و زندگی تاریک و سیاه را برای مردم تداعی می نمایند، تنها گوشه ی کوچکی از پازل ضربه زدن به ملت ایران است.

برابر فرمایش رهبر انقلاب که در دیدار ائمه جمعه ملت ایران را مومن خواندند، صف به صف متحد، و دوشا دوش هم با تمام برداران و خواهرانمان و به یاد شهیدان، عهد میبدنیم که لحظه ای، در مبارزه با دشمن و مقاومت در برابر او سست نگردیم./انعکاس بناب