به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، این مدرسه که به نام مدرسه معلم نامگذاری خواهد شد،اولین مدرسه خیرساز معلمان این شهرستان می باشد که در روستای محروم دوش احداث خواهد شد..  فرماندار شهرستان بناب، در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن آن با این کلنگ زنی، گفت: همت والای معلمان محترم در امر مقدس […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، این مدرسه که به نام مدرسه معلم نامگذاری خواهد شد،اولین مدرسه خیرساز معلمان این شهرستان می باشد که در روستای محروم دوش احداث خواهد شد..
 فرماندار شهرستان بناب، در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن آن با این کلنگ زنی، گفت: همت والای معلمان محترم در امر مقدس مدرسه سازی همسو با سنت پسندیده فرستادگان الهی در تربیت انسان است چرا که مدرسه جایگاه تربیت و خیرین مدرسه ساز، خیرین انسان ساز هستند.
ممقانی بنابی مدیر آموزش و پرورش بناب نیز در این مراسم طی سخنانی از معلمان به خاطر اقدام به این عمل پسندیده تقدیر و تشکر کرد و گفت: معلمان بال های پرواز آموزش و پرورش به سوی احیاء فرهنگ اسلامی تعلیم و تربیت و ایجاد کننده بستر مناسب در راستای تعالی فرهنگ عمومی جامعه هستند و قدردانی از آنان در گشودن درهای علم و دانش به روی فرزندان ایران از وظایف جامعه است.
در این مراسم دو نفر از معلمان شهرستان بناب،به نمایندگی از معلمان منطقه کلنگ احداث این مدرسه را به زمین زدند.

IMG_3593 IMG_3593 - Copy

انتهای پیام/ش