امام جمعه بناب با اشاره به عملیات سپاه پاسداران در تنبیه متجاوز و حمله موشکی و پهپادی به رژیم صهیونیستی از آن به عنوان بهترین نوع امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد.

به گزارش انعکاس بناب؛ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه هفته گذشته شهرستان بناب با بیان آیه ۱۲ سوره انفال که یکی از سهمگین ترین حربه خداوند رعب است که بر دل دشمن می اندازد تا هیمنه او را بشکند، اظهار داشت: این یک اصل عمومی در اختیار اهل ایمان و پشتوانه جبهه حق است.

وی افزود: برای این اصل عملکرد انسان ها سرنوشت ساز است و عملکرد، مقاومت و حرکت انسان ها نصرت الهی را دیر پی دارد؛ اینکه مردم دسته دسته در راهپیمایی های یوم الله ۲۲ بهمن و روز جهانی قدس به صحنه می آیند و در هر فراز و نشیب در کنار نظام اسلامی هستند این مسئله عادی بشری نیست بلکه اینها نصرت الهی و امر آسمانی است.

خطیب جمعه بناب با اشاره به اینکه اسلام و مکتب قرآن زنده شهادت و منتسب به سیدالشهداء علیه السلام است، گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدای مقاومت در عظمت و شهرت جهانی به جایگاهی رسیده است که فرزندان ولایت با موشک قلب استکبار در سرزمین های اشغالی را نشانه رفته و تمامی محاسبات جبهه شیاطین را بر هم زده و جوانان کشورهای اسلامی را به طرف تشیع و ولایت خیره کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: این رشادت سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی برترین نوع امر به معروف و نهی از منکر عینی و عملی و جهاد تبیین در سراسر جهان است و ابعاد این اقدام جمهوری اسلامی در این موقعیت جهانی به تدریج ظاهر خواهد شد که اگر اسلام این چنین خاصیتی دارد پس این اسلام تحقیر شده و بی خاصیت در کشورهای منطقه به چه درد می خورند که در عرض چند ماه ۳۲ هزار زن و کودک با بدترین وضع بدست رژیم خون آشام به شهادت رسیدند و آبی از آسیاب دولت های باصطلاح اسلامی تکان نخورد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی ابراز امیدواری کرد: الحمدلله شعار مقدس «ما می توانیم» امروز در همه صحنه ها در جمهوری اسلامی ایران به شعور و عمل مبدل شده و زمینه ظهور منجی عالم بشریت را نوید می دهد.

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: آنهایی که در حصار مسائل اقتصادی به گِل نشسته اند، کمی بیدار شده و به ابعاد عزت، شرف و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بنگرند و بدانند که زندگی فقط در مادیات نیست.