حجت‌الاسلام والمسلمین نواب در دومین بازدید میدانی از هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی در شهر مکه بر برائت وحدت محور در حج امسال تأکید کرد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، با اتفاق آقای سیدعباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت در دومین حضور میدانی خود در هتل‌های محل استقرار کاروان‌های ایرانی در شهر مکه، از هتل «البلد الطیب» بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در هنگام صرف ناهار به سالن غذاخوری آقایان و بانوان زائر رفت و برای آن‌ها حجی مقبول را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد و از آن‌ها خواست اگر مسئله یا مشکل خاصی دارند با توجه به حضور مسئولان عملیات حج مطرح کنند.

وی به بانوان زائر توصیه کرد که در این سرزمین در حق فرزندان خود دعا کنند همچنانکه حضرت ابراهیم (ع) در کنار کعبه برای نسل خود دعا کردند و پیامبر (ص) فرمودند که من دعای مستجاب ابراهیم خلیل‌الله هستم.

در ادامه این بازدید میدانی، خانم «سمیرا شجاعی» از زائران استان تهران از نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره وجوه تمایز موسم حج امسال نسبت به سال‌های گذشته با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که حج امسال، حج برائت است، سوال کرد که سرپرست حجاج ایرانی در پاسخ گفت: حج برائت وحدت‌محور است و انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب افزود: مقام معظم رهبری امسال را حج برائت نامیدند و بر وحدت در موسم حج نیز تأکید کردند، بنابراین، وحدت و برائت دو محور حج امسال است و بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، حج برائت باید بر محوریت وحدت تمرکز داشته باشد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر