پس از اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر ارائه یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی به مردم، معاون وی جزئیاتی از نحوه دریافت این هدیه دولت اعلام کرد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایسنا، امروز عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت اعلام کرد برای مردم که می خواهند از طریق پیام رسان‌های داخلی در جریان اخبار انتخابات قرار بگیرند، بسته هدیه ۲۰ گیگابایت رایگان پیش بینی شده است.

به گفته وی امروز پیامکی برای مردم ارسال می شود و هرکس تمایل داشته باشد می تواند بسته را فعال کند و در طول ایام انتخابات استفاده کند.

در این راستا، امیر محمد زاده لاجوردی- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی جزئیاتی از نحوه دریافت این بسته اینترنتی اعلام کرد: بسته هدیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان ۲۰ گیگابایت ۳۰ روزه برای استفاده از سکوهای ایتا، روبیکا، تلوبیون، ویراستی، بله، سروش، گپ و آی گپ را فعال کنید.

لاجوردی گفت: کد دستوری برای کاربران همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و برای کاربران ایرانسل #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) است.

وی تأکید کرد: فعال‌سازی این بسته مغایرتی با سایر بسته‌های فعال ندارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا