مدیر محصول شبکه شاد با بیان اینکه در صفحه اصلی شبکه شاد بخشی برای گزارش مشکلات حوزه امتحانی دانش‌آموزان ایجاد شده است گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با پاسخگویی به چند سوال در نظر گرفته شده، شرایط حوزه امتحانی خود را به کارشناسان آموزش و پرورش گزارش دهند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایسنا خشایار فهیم، با بیان اینکه «شاد» راه ارتباطی دانش‌آموزان برای انتقال مشکلات حوزه‌های امتحانی اعلام شده است، گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با ورود از طریق بنر شاد که در صفحه اصلی توضیحات آن داده شده، وارد فضای فراهم شده شوند و با پر کردن فرم در نظر گرفته شده، مطالب خود را منتقل کنند.

وی با بیان اینکه فرآیند اعلام مشکلات حوزه‌های امتحانی بررسی، پیگیری و اعلام نتیجه آن توسط کارشناسان آموزش و پرورش انجام می شود افزود: شاد، آسان ترین راه ارتباطی کارشناسان با دانش‌آموزان است.

مدیر محصول شاد علت انتخاب فضای شاد برای اعلام مشکلات را آشنایی یوزرها با آن اعلام کرد و ادامه داد: ۱۵ میلیون دانش‌آموز شاد به آن دسترسی دارند، امن است، همچنین طبق ابلاغیه وزیر تنها فضای قانونی فعالیت دانش‌آموزان است.

فهیم با بیان اینکه نام دانش‌آموزان در فرآیند اعلام مشکلات، «محرمانه» می‌ماند گفت: طبق فرم آماده شده، مخاطبان شاد می‌توانند از طریق آن با انتخاب بخش معرفی شده و پاسخگویی به چند سوال از جمله نام استان، حوزه امتحانی مشخص شده، شرایط برگزاری امتحان که آیا استانداردهای لازم مانند اعلام وضعیت آزمون، شرایط تناسب فضای محیطی آزمون، برگه امتحان، خوانا بودن چاپ مطالب و … به سوالات پاسخ و شرایط حوزه امتحانی را گزارش دهند.

وی اظهار کرد: گزارش‌های اعلام شده توسط آموزش و پرورش بررسی و کمیته ارزیابی درباره آن حوزه پیگیری لازم را در خصوص شرایط حوزه و درس امتحانی انجام می‌دهد.

 

 

به گزارش ایسنا، نام بخش ایجاد شده در صفحه اصلی شبکه شاد «ارزیابی شما از وضعیت حوزه اجرا و آزمون» است که در صورت اثبات موضوع برای جلوگیری از تضییع حقوق دانش‌آموزان در راهنمای تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی، توصیه‌های لازم اعمال خواهد شد.

 

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا