فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: باید به خداوند متعال پناه ببریم و با وحدت و انسجام که در جنگ نرم ضروری تر است، برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در یک جبهه با اطاعت از ولی امر مسلمین در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

سردار کریمیان همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس در جمع رزمندگان بنابی به فرق بین جنگ سخت و جنگ نرم اشاره کرد و گفت: امروز شاید وجهه جنگ فرق کرده باشد اما جنگ همان جنگ است و سخت تر از آن، فقط نبرد در میدان این جنگ فرق کرده است.
وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان ما با اخلاص تمام و با استقامت و دفاع توانستند پیروز شوند امروز هم در این جنگ نرم اگر استقامت کنیم ، اگر سیره شهدا را بشناسانیم؛ اگر دین الهی را یاری کنیم، آنوقت است که خداوند متعال برکت و پیروزی را شامل ما خواهد کرد.
فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز برای اینکه در این جنگ صدمه نبینیم باید بصیرت و آگاهی، روشنگری و پیش روندگی و همچنین تدابیر حضرت آقا پیشه راه ما باشد.
وی در عین حال تصریح کرد: هر اندازه برنامه ما در این جنگ دقیق تر باشد عملیات ها دقیق تر خواهد بود.
سردار کریمیان با بیان اینکه غفلت بزرگترین آفت در یک جنگ است؛ خاطر نشان کرد: در میدان جنگ نباید غفلت کنیم هر اندازه آگاهی و میدان آموزش ما در جنگ مستحکم تر باشد تلفات کمتری خواهیم داد.
این مقام فرماندهی تاکید کرد: خاکریزهای ما در جنگ سخت کاملا مشخص بود اما امروز خاکریزها به هم ریخته است و قطعا جنگ این زمان خیلی سخت تر از جنگ هشت ساله است.
وی با آورد سوالی مبنی بر اینکه “چه کسانی در دور شدن فرزندانمان و کشیده شدن به انحرافات این فرزندان مقصرند؟”، گفت: طبیعی است خود ما مقصریم، زمانی که فرزندمان در جنگ سخت به طرف مین یا خطری می رفت مقابله می کردیم و محافظ او بودیم اما امروز در جنگ نرم محافظ فرزندان خود نیستیم.
فرمانده سپاه عاشورا استان در عین حال تاکید کرد: باید به خداوند متعال پناه ببریم و با وحدت و انسجام که در جنگ نرم ضروری تر است، برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در یک جبهه با اطاعت از ولی امر مسلمین در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.