بیش از دو سال از فعالیت تأثیر گذار پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب می گذرد که بنا به مشکلات فنی در سرور ارائه دهنده هاستینگ این سایت با مشکلاتی مواجه شد که باعث تعطیلی چند روزه این رسانه گردید.

در این میان تعطیلی چند روزه پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب باعث شد برخی افراد فرصت طلب شایعاتی را در خصوص این پایگاه خبری در محافل عمومی ایجاد کنند.
برخی ادعا کردند که این سایت از طرف وزارت ارشاد فیلتر شده است، باید در جواب این مدعیان بگوییم که این پایگاه خبری در چارچوب رسالت خود فعالیت می نماید و به هیچ عنوان بی دلیل، غیرقانونی و خارج از چارچوب اخبار منتشر نمی کند که راهش به فیلتر کشیده شود.
برخی ها هم ادعا کرده اند کسانی که از سوی این پایگاه خبری مورد انتقاد قرار گرفته اند اقدام به شکایت از مدیریت این رسانه کرده اند که این مورد هم شایعه ای بیش نبود و ما با تمام قدرت به فعالیت خود ادامه خواهیم داد و در جایگاهش انتقاد منصفانه هم خواهیم داشت.
امروز با گذشت بیش از ۱۰ روز از به وجود آمدن مشکلات فنی در پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب و با رفع مشکلات فنی این سایت، دوباره فعالیت خود در مسیر قبلی که همان خط انقلاب اسلامی است را آغاز کرده و مصمم است تا تمام تلاش خود را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تحت نظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) انجام دهد.
پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب و مدیر مسئول و خبرنگاران آن یکبار دیگر تاکید می کنند که به هیچ وجه به دنبال جریان سازی خلاف واقع نیستند و در درجه اول به مصالح شهرستان و کشور و انقلاب اسلامی توجه می کنند تا مبادا رسانه های معاند و ضد نظام بتوانند نقشه های پلید خود را عملی کنند و در درجه دوم به حفظ رسالت خویش و و در جهت نشر اخبار و ارزشهای شهرستان بناب قدم گذاشته و خواهد گذاشت.
اکنون بار دیگر پایگاه اطلاع‌رسانی انعکاس بناب در دسترس مخاطبان است و متعهد است در راه عزت و اتحاد مسلمین و پیگیری آرمان‌های انقلاب مردمی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و هرگز دست خود را در دست کسانی که منافع ملت ایران اسلامی را هدف گرفته اند قرار ندهد.