بیمارستان غدیر
رئیس جمهور:
مراکز درمانی یکی پس از دیگری راهاندازی میشود/ایران در اولویت گردشگری سلامت منطقه
تهران- ایرنا- رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مسأله بهداشت مقدم بر درمان است ، گفت: در دولت سیزدهم مساله سلامت در اولویت قرار دارد و تلاش میکنیم با امکانات و ظرفیتها مراکز درمانی یکی پس از دیگری راهاندازی شوند و مردم احساس آرامش کنند.


















Sunday, 28 June , 2026