تهدید خبرنگاران
در حاشیه جلسه ستاد کرونا شهرستان اتفاق افتاد؛
تهدید و تعیین تکلیف اصحاب رسانه توسط فرماندار بناب/ مقام معظم رهبری: بدون خبرنگار لحظهها ماندگار نمیشود
فرماندار بناب در اقدامی غیرقانونی و تامل برانگیز در حاشیه جلسه ستاد کرونا تهدید کرده و آنها را در اقدامی غیرقانونی مجاب به کم نوشتن یا عدم درج مشکلات جامعه کرد.


















Saturday, 27 June , 2026