معوقات کارگران شهرداری
یادداشت؛
حقوق کارگران شهرداری بناب از زیر سنگ نیز در نیامد/کارگران شهرداری:سه ماه است حقوق دریافت نکرده ایم
کارگران شهرداری جهت احقاق حق خود هر 3 ماه باید به رسانه ها توسل شده و زندگی خود را بچرخانند که نیاز مبرم به تصمیمات اساسی در مجموعه شورا و شهرداری را دارد که به مشکلات این قشر زحمت کش رسیدگی نماید.


















Saturday, 27 June , 2026