رئیس شورای اسلامی هرستان بناب گفت: اعضای شورای اسلامی شهرستان بناب با استعفای مسعود برزگر جلالی موافقت کرده و مالک فردوسی را به عنوان سرپرست شهرداری بناب انتخاب کردند.
رئیس شورای اسلامی هرستان بناب گفت: اعضای شورای اسلامی شهرستان بناب با استعفای مسعود برزگر جلالی موافقت کرده و مالک فردوسی را به عنوان سرپرست شهرداری بناب انتخاب کردند.
به گزارش انعکاس بناب رسول رهبر فام در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب ضمن تایید این خبر گفت: استعفای شهردار بناب با اکثریت آرا در دستور کار شورای شهر قرار گرفت و در نهایت با این استعفا موافقت شد.
گفتنی است، هنوز شش ماه از آغاز به کار برزگر جلالی در شهرداری این شهر نگذشته بود که ساز مخالفت شورای این شهر با شهردار بناب چندی پیش کوک شده بود و بالاخره امروز شورا با استعفای برزگر جلالی موافقت کرد.
استعفای شهردار بناب در حالی در نشست شورای اسلامی شهر بناب مطرح شده است که برزگرجلالی شهردار بناب همزمان با تشکیل جلسه شورا به همراه مسئولان قسمتهای مختلف شهرداری در محله رسالت این شهرستان حضور یافته و در جلسه ارتباط مستقیم با مردم مشکلات این محله را مورد بررسی و رسیدگی قرار میدهند.
مسعود برزگرجلالی در بهمن ماه سال ۱۳۹۲ با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر بناب بعنوان شهردار انتخاب و طی شش ماهه گذشته به جهت بروز اختلاف با برخی اعضای این شورا چندین بار تا حد استیضاح پیش رفت اما شورای شهر بناب موفق به برکناری ایشان نشد.
انتهای پیام/ج










بناب
تاریخ : 28 - دی - 1393
بخور بخور شروع شد
عبدالله
تاریخ : 28 - دی - 1393
سلام دوستان
لیاقت ما همان شهردارانی هستند که نزدیک به۲۰سال خوردند وخوابیدند و شهر به ویرانه ای بزرگ و مرده تبدیل شد
باورکنید دغدغه شوراها پولهایی هست که برای انتخابات خرج کرده اند و حالا از شهردار نمیتوانند اخاذی کنند
ایده های شهردار محترم نشان ازدرایت و کاردانی بسیار عالی ایشان بود و شورا در خواب هم نمی توانند این ایده ها ببینند
همه دلایل شوراها بهانه ای بیش نیست.فقط دعوای اخاذی و رانت و ..هست ولاغیر
محمد
تاریخ : 29 - دی - 1393
همه چیز کاملا مشخص است،خداوند باعث و بانی این کارا لعنت کند،اون بخور بخور ها را خرج دوا ودرمان کنید
مهدی
تاریخ : 29 - دی - 1393
یک فوتبالیستی ،داوری ،والیبالیستی بیارین بزارین جاش دیگه،از خدا بترسید همه خواهیم مرد شما هم همچنین،جواب خدا وملت رو چی خواهین داد
حسن
تاریخ : 29 - دی - 1393
اگر به ازای تعداد نمایندگان مجلس افرادی مثل این شهردار بودند ایران بهترین کشور دنیا میشد.
عباس
تاریخ : 3 - بهمن - 1393
خدا به داد بناب برسه فقط برزگرجلالی عرضه و غیرت داشت که جلو این بخوربخورها بایستد که نزاشتن بیچاره بناب را توسعه بده.اعضای شورا ای بیچاره ها…
بنابی
تاریخ : 3 - بهمن - 1393
سلام والا قسم چون جلالی مقابل این عناصر فاسد ایستاده بود نمیزاشت کسی ۱ ریال به جیب بزنه که شورا نتونستن تحملش کنن حالا دیگه راحت میخورن
آگاهان بنابی
تاریخ : 3 - بهمن - 1393
دوستان خوب نظر دادن. چطور داشون اومد اون شهردارو برکنارکنن؟ جلالی لازم بود تا بناب رتبه اول استان بشه واقعا خدا ازتون نگذره کسانی که باعثش شدن لعنت به اونا
مهدی لطفی
تاریخ : 5 - بهمن - 1393
این که دوست عزیزم آقای برزگر جلالی فردی جدی، کار بلد و ضد فساد بود شکی نیست
ولی بهترین کار در این موقعیت موندن و مقابله با اینجور افراد بود
و یه مسئله دیگه از بهمن ماه ۱۳۹۲ تا دی ماه ۱۳۹۳ میشه نزدیک به یک سال نه شش ماه، دقت به اینجور مسائل جزئی یقینا باعث ارتقا کیفیت خبررسانی خواهد شد. شایدم من درست متوجه نشدم