انعکاس: واقعا قیمت نمایندگی چقدره ؟ چرا باید در یک انتخابات اینقدر خزج شود؟ اگر فردی با چنین روحیه و اعمالی انتخاب شود هزینه های انتخابات خود را چگونه جبران خواهد نمود؟ آیا چنین افرادی می توانند نماینده قشر مستضعف جامعه باشند؟ نهادهای نظارتی و قانونی آیا این مطالب را می دانند؟ آیا چنین افرادی […]
انعکاس: واقعا قیمت نمایندگی چقدره ؟ چرا باید در یک انتخابات اینقدر خزج شود؟ اگر فردی با چنین روحیه و اعمالی انتخاب شود هزینه های انتخابات خود را چگونه جبران خواهد نمود؟ آیا چنین افرادی می توانند نماینده قشر مستضعف جامعه باشند؟ نهادهای نظارتی و قانونی آیا این مطالب را می دانند؟ آیا چنین افرادی لایق نمایندگی مردم شریف ایران هستند؟
https://enekasbonab.ir/?p=13127










شادبختی
تاریخ : 23 - شهریور - 1394
واقعا این شد خبر ! چرا می ترسید؟ چرا اسامی را فاش نمی کنید تا مردم این ها را بشناسند؟ چرا سرمایه داران پشت سرشان را رسوا نمی کنید؟ چرا در بناب باید سرمایه داران حتی بتوانند نماینده تعیین کنند و بعد بگویند: فلانی غلط کرده فلان کار را انجام داده ! با اجازه کی این کارها را انجام می دهد؟!!!!!!
حسین 72
تاریخ : 24 - شهریور - 1394
نمایند ه ها رشوه خور هستنند این که معلومه خر که نیستیم…..
حسن
تاریخ : 24 - شهریور - 1394
شاعری وام گرفت؛شعرش آرام گرفت خانه از پای بست ویران است سرمایه گذاریه دیگه!!!!
مجوزی ملکی
تاریخ : 26 - شهریور - 1394
آقای انعکاس بهتر نیست یک تحقیقی بکنید در مورد اعطای پول های کلان از طرف رحیمی معاون اول به نمایندگان مجلس هشتم؟!!!
شادبختی
تاریخ : 28 - شهریور - 1394
آقای انعکاس بهتر است در مورد بعضی ها که در حدود یک میلیارد از مشائی پول گرفتند و جایی را بنام خود ساختند و بعد پز ضد مشائی دادند تحقیق هم صورت بگیرد.
بنابلی
تاریخ : 30 - شهریور - 1394
همه شون دزدن اینا بدرد آبریزگاه مسجد انجمن هم نمیخورن