این بار پا را فراتر گذاشته و با دو کاندیدای احتمالی وارد کارزار انتخابات شده است . دو کاندیدای احتمالی که در ظاهر متضاد هم هستند ولی نسبت هایی بین آنها برقرار است! این آقا که در انتخابات گذشته پول بسیاری خرج کرده است این بار قدرت به دهانش مزه کرده و در این راه […]
این بار پا را فراتر گذاشته و با دو کاندیدای احتمالی وارد کارزار انتخابات شده است . دو کاندیدای احتمالی که در ظاهر متضاد هم هستند ولی نسبت هایی بین آنها برقرار است!
این آقا که در انتخابات گذشته پول بسیاری خرج کرده است این بار قدرت به دهانش مزه کرده و در این راه قدم بر می دارد. غافلان سیاسی عنوان کرده اند که این فرد در حقیقت این کار را برای یک نفر انجام می دهد و نفر دوم به عنوان فرد رای شکن رقیب عمل خواهد کرد و در حقیقت پول ها به یک هدف خاص خرج می شود و آن هم پیروزی یار غار شفیق است.
اما مهمترین مسئله اینست که برای نقیصه دموکراسی که همان چرخش قدرت در دست سرمایه داران است در بناب فکری شده است؟
منتظر نظرات شما کاربران هستیم.
انتهای پیام/ش










فدایی ولایت
تاریخ : 8 - مهر - 1394
اکثریت مردم ولایتمدار حاضردرصحنه ای بناب ازانتخابات گذشته خصوصا درمورد انتخاب شورای ناراحت واحساس شرمندگی می کنند که همان سرمایه دارمعرف درتشکیل ائتلاف هفت نفره چقدر فعال بود وبه نظرخودش سرمایه گذاری کرد وبه نمایندی فعلی بناب هزینه کرد ولی ایا این قضیه تکرار میشود ووجدان های بیدار این ننگ را تحمل خواهندکردکه ریال وتومان برای مردم نمایند تعین نماید?
بنابلی
تاریخ : 22 - مهر - 1394
اتفاقا همین اعضای شورا که از ائتلاف ۹ نفره نه ۷ نفره به شورا راه پیدا کرده اند از همه پاک ترند ولایت مدارترند کارنامه هر سه تا هم مشخصه مو لا درزشان هم نمیره همین سه تا پشت شهردار محبوب برزگر جلالی بودند حال شما چطور آقایان دیگر را بهتر از اینها میدانید من در عجبم شاید برای امثال شما کلمه ولایت همون سوئ استفاده معنی داشته باشد
فدایی ولایت
تاریخ : 24 - مهر - 1394
بنابلی جان بنده بهیچ وجه بقیه را از آن سه نفر بهتر نه دانستم درثانی آیا همان سرمایه دار ائتلاف مذکور تشکیل ندادند؟
حسین72
تاریخ : 14 - آبان - 1394
مکه … چه ربطی داشت ..شنوده باید عاقل باشد خخخخخخخخخ