به گزارش انعکا س بناب، مراسم راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن در بناب از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور گسترده مردم از میدان امام حسین(ع) آغاز و با قرائت قطعنامه پایانی مراسم و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل خاتمه یافت. انتهای پیام/ش
به گزارش انعکا س بناب، مراسم راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن در بناب از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور گسترده مردم از میدان امام حسین(ع) آغاز و با قرائت قطعنامه پایانی مراسم و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل خاتمه یافت.
https://enekasbonab.ir/?p=30686

































بنابلی
تاریخ : 6 - اسفند - 1395
مرگ بر آمریـــکا