به گزارش انعکاس بناب، بازرسین اداره دامپزشکی بناب به صورت تمام وقت و به صورت کاملا سر زده از تمامی اماکن عرضه فرآورده های خام دامی بازدید بعمل می آوردند، تا مردم عزیزمان با اطمینان خاطر از این فرآورده ها استفاده نمایند و وظیفه تمامی اصناف مربوطه این است که با بازرسان اداره دامپزشکی کمال همکاری را داشته باشند چرا که قانون و خواست تمام مردم این است که با اصنافی که فرآورده های غیر بهداشتی و تاریخ گذشته به مردم عرضه می کنند به شدت برخورد شود.
گفتنی است، متأسفانه در هفته گذشته زمانی که بازرسان اداره دامپزشکی در حال نظارت و بررسی وضیعت بهداشت و فرآورده های گوشتی قصابی ها و مرغ فروشان سطح شهرستان بودند، یکی از مرغ فروشان سطح شهر به علت تذکر جدی بازرسان مبنی بر وجود مرغ فاسد در مغازه با آنها درگیر فیزیکی پیدا کرد که نتیجه این عمل ناشایست، پلمپ و تنبیه شدید قضائی برای این کسبه را به دنبال داشت، البته سایر کسبه همکاری بسیار خوبی با بازرسان اداره دامپزشکی داشتند.
اداره دامپزشکی بناب به عنوان متولی بهداشت دام و فرآورده های دامی در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با شماره تلفن ۱۵۱۲ آماده رسیدگی به شکایات و پیشنهادات سازنده شهروندان محترم می باشد.
گزارش تصویری؛

انتهای پیام/د.ز
- نویسنده : مهدی رهیده











ملیحه مالدار
تاریخ : 12 - فروردین - 1403
از گوشت آل رضا قاسم آباد حجاب میدان ابریشم گوشت گوسفندی خریدم خراب بود, به خودشان بازگشت دادم و پولم رو پس گرفتم. برخورد قصاب اصلا خوب نبود.
آشپز
تاریخ : 16 - فروردین - 1403
سلام در شهرستان دورود لرستان ساعت ده و نیم شب دور میدان جانبازان مرغ دولتی آوردن که بوی بد گندیدگی و لجن میدادن که میگفتن چون ماشین یخچال نداره بو از محیط اطراف گرفته هر چی به دامپزشکی یا بهداشت زنگ زدیم کسی پاسخگو نبود آخه کی مرغ رو دست فروشی میکنه اینجا شهر آشنا بازیه حتی به قیمت جون مردم
م.ح
تاریخ : 10 - تیر - 1403
من از رضا شهر مشهد از دو تا مغازه مرغ فروشی مرغ و ران مرغ و پاچین خریدم پاچین ها کاملا سیاه و بد بو بود ران ها بوی موندگی میداد طوری که گوشتش نرم شده بود مرغ هم آب خون موندگی داشت و به شدت بو میداد به مغازه دار مراجعه کردم گفتن چون هوا گرمه زود بود میگیره عجیبه مگه فقط امسال تابستون داشتیم اینهمه سال تابستونا با ماشینهای یخچالدار دارن مرغ ها رو پخش میکنن، بو هم نمیداد حالا هم گرون شده هم باید بریزیم دور واقعا کسی نیست رسیدگی کنه پاچین ها رو دراز پیاز و رنگ زعفرون و ادویه میکنن تو ظرف میچینند وقتی پلاستیک رو باز میکنیم متوجه بوی بد و وقتی بر میگردونیم متوجه سیاهی و موندگی میشیم
م.ح
تاریخ : 10 - تیر - 1403
سلام من از رضا شهر مشهد از دو تا مغازه مرغ فروشی مرغ و ران مرغ و پاچین خریدم پاچین ها کاملا سیاه و بد بو بود ران ها بوی موندگی میداد طوری که گوشتش نرم شده بود مرغ هم آب خون موندگی داشت و به شدت بو میداد به مغازه دار مراجعه کردم گفتن چون هوا گرمه زود بود میگیره عجیبه مگه فقط امسال تابستون داشتیم اینهمه سال تابستونا با ماشینهای یخچالدار دارن مرغ ها رو پخش میکنن، بو هم نمیداد حالا هم گرون شده هم باید بریزیم دور واقعا کسی نیست رسیدگی کنه پاچین ها رو دراز پیاز و رنگ زعفرون و ادویه میکنن تو ظرف میچینند وقتی پلاستیک رو باز میکنیم متوجه بوی بد و وقتی بر میگردونیم متوجه سیاهی و موندگی میشیم
محمود ایلانی
تاریخ : 13 - تیر - 1403
شماها همتون دستتون توی یه کاسه ای من امروز از بغل بازار روز باغستان کرج مرغ خریدم دوتا رونش کم بود خاک بر سر مسولی که ندونه تو مملکتش چه اتفاقی داره میوفته
علیرضا جمشیدی
تاریخ : 24 - تیر - 1403
مرغ دولتی اوره است وبه قیمت ازاد میفروشد ووقتی که سوال میشود که روی پلاستیک مرغ قیمت دولتی خورده میگوید که نه مرغ ازاد میباشد.شهرقدس بلوار مصلی مفتح شمالی جنب کافینت شفق پروتعینی اقای فیضی لطفا رسیدگی فرمائید باکمال تشکر.
محمدی
تاریخ : 18 - مرداد - 1403
سلام
گوشت مونده خریدم برا نظری ۲۰ کیلو مقداریشم نگه داشتم
قصابی فلکه سوم دولت اباد خیابان علیزاده، هر جا زنگ میزنم موفق به تماس نمیشم چیکار کنم
محمدی
تاریخ : 18 - مرداد - 1403
سلام
گوشت مونده خریدم مقداریشم نگه داشتم
، هر جا زنگ میزنم موفق به تماس نمیشم چیکار کنم
بوریایی
تاریخ : 28 - مرداد - 1403
سلام مرغ دولتی آورده بعد همش و می ده به هیءت می گه اینا مجوز دارند نمی دونم چی بگم مرغ دولتی برای نذری است شهرری خ ارد ایران مرغ فروشی ها
saeed esmaily
تاریخ : 10 - شهریور - 1403
سلام خسته نباشید من از پاسداران تماس میگیرم یه میوه تربار به اسم هدایت در خیابان ساقدوش پاسدران مرغ های دولتی رو به صورت آزاد به فروش می رساند.همیشه این مارک مرغ دولتی خریداری می کردم ولی امروز به صورت آزاد به فروش می رساند.ممونم که پیگیری کنید
سید علی
تاریخ : 14 - شهریور - 1403
سلام مرغ فروشی فرهان در خیابان خواجه نصیر نرسیده به میدان سپاه مرغ دولتی میاره در حالی که رو در و دیوار نوشته، و بعد به صورت ازاد میفروشه، میگه مرغ دولتی نداریم
قربانی
تاریخ : 18 - مرداد - 1403
هر روز مانده های قبلی رو تاریخ بروز میکنن و همونو. میفروشن اصلا از فروشگاه نباید گوشت و مرغ خرید ،
سعیده فلاح تفتی
تاریخ : 26 - آذر - 1403
سلام وقت به خیر من از فروشگاه رفاه مرغ هیدج خریدم اما هم گوشت نرغ کاملا کبود و بنفش هست و هم پر از آب متاسفانه فروشگاه رسیدگی نکردو گفتند مرغ درسته رو مرجوع نمی کنیم
جه ارگانی باید به پخش مرغ های مریض و مشکل دار رسیدگی کنه
محمد
تاریخ : 24 - اردیبهشت - 1404
فروشگاه محلمون گوشت چرخ کرده ای بهم داده که تکه های مگس داخلش هست و رفتم بهش نشون دادم و بهم فحشم میده و نمیدونم چجوری و کجاباید ازش شکایت کنم و لطفا راهنماییم کنید و به این شماره۱۵۱۲هم تماس گرفتم کسی جواب نمیده