فردا جلسهای با حضور مدیران باشگاه تراکتور و خمز برگزار میشود.
به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس، در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در اصفهان با نتیجه دور از انتظار 3 بر یک مغلوب سپاهان شد.
فردا جلسهای با حضور مدیر باشگاه و سرمربی تیم تراکتور برگزار میشود و دلایل باخت تراکتور بررسی خواهد شد.
همچنین قرار است در مورد ادعای خمز که عنوان کرده تمامی نفرات تیم بازیکنان لیست وی نیستند؛ لیست داده شده خمز و بازیکنان جذب شده بررسی شود.
انتهای پیام/60017
https://enekasbonab.ir/?p=88088











Saturday, 27 June , 2026