به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار عمران دوستی ظهر امروز در آستانه ۱۳ آبان، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ملت غیور ایران کوبنده تر از همیشه ۱۳ آبان ماه امسال قیام خواهند کرد، گفت: یوم الله ۱۳ آبان ماه در حافظه تاریخی ملت غیور ایران همواره در مبارزه با آمریکای جهانخوار همراه بوده […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار عمران دوستی ظهر امروز در آستانه ۱۳ آبان، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ملت غیور ایران کوبنده تر از همیشه ۱۳ آبان ماه امسال قیام خواهند کرد، گفت: یوم الله ۱۳ آبان ماه در حافظه تاریخی ملت غیور ایران همواره در مبارزه با آمریکای جهانخوار همراه بوده است.

وی تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به دنیا اعلام خواهند کرد که با تبعیت از ملت عاشورای حسینی در راه رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی همچون گذشته شعار مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه حماسه یوم الله ۱۳ آبان نماد مقاومت و ایستادگی ملت ولایتمدار ایران در برابر استکبار جهانی است، عنوان کرد: حوادث خونین ۱۳ آبان نشان داد که مردم و جوانان این مرزوبوم به هیچ عنوان حاضر نیستند بیگانگان در امور داخلی مملکت دخالت کرده و بر آنها سلطه داشته باشند.

دوستی  به اهمیت آیین روز ۱۳ آبان اشاره کرد و ابراز داشت: ملت ایران باید با حضور باشکوه خود در این آیین ملی توان کشور در دفاع از ارزش ها و آرمان های والای نظام و انقلاب را به دنیا نشان داد.

وی سیزده آبان را از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و گفت: شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشید.

نفوذ، هدف اصلی دشمن بعد از برجام

فرمانده سپاه ناحیه بناب در بخش دیگر سخنان خود به مسئله نفوذ دشمنان از طریق برجام اشاره کرد و گفت: قطعاً هدف اصلی دشمن بعد از مذاکرات هسته ای، نف، سیاسی و فرهنگی در جمهوری اسلامی است.

دوستی خاطر نشان کرد: یکی از مقاصد شومی که دشمن این روزها در سر دارد، نفوذ فرهنگی در کشور ماست، یعنی دشمن می خواهد باورهای اسلامی و انقلابی مردم و مسئولان ما را تغییر داده و جوانان را نسبت به مسائل دینی و تعصب مذهبی بی تفاوت کند.

این مقام فرماندهی در شهرستان بناب با بیان اینکه دشمن می خواهد سبک زندگی آمریکایی را در کشور ما پیاده کرده و به عنوان یک الگو ارائه دهد، هشدار داد: مسئولان ما باید با تمام قدرت در مقابل نفوذ های همه جانبه غرب بایستند و اجازه هیچ نفوذی را به آنها ندهند.

وی در خاتمه نفوذ سیاسی را از مقاصد دیگر دشمنان بر شمرد و گفت: اگر ما هوشیار نباشیم دشمن از طریق نفوذ سیاسی مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ش