به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، سرهنگ “رمضان اللهوردیان” در گفت و گو با خبرنگاران در این خصوص گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی که متواری شده است ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد کلاهبردار با […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، سرهنگ “رمضان اللهوردیان” در گفت و گو با خبرنگاران در این خصوص گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی که متواری شده است ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد کلاهبردار با سو استفاده از اعتماد شاکیان وموقعیت شغلی خود در بازار، برای سرمایه گذاری در بورس بازار آهن آلات از شاکیان مبلغ ۹ میلیارد ریال وجه نقد دریافت و در ازای آن چک پرداخت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب ادامه داد: متهم پس از دریافت وجه نقد از مالباخته ها اقدام به خرید املاک به نام اقوام و دوستان خود کرده و متواری شده بود که کارآگاهان پس از تحقیقات لازم وی را در مخفیگاه خود در یکی از شهرستانهای همجوار دستگیر کردند.

سرهنگ اللهوردیان خاطر نشان کرد: این کلاهبردار با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی که با صدور قرار وثیقه روانه زندان شد.

انتهای پیام/ش