علی اصغر رحیم زاده ظهر امروز در گفتگوی تلفنی با انعکاس بناب در خصوص دخالت شورا در مسائل انتخاباتی گفت: هر عضو شورای شهر یک شخصیت حقیقی و یک شخصیت حقوقی دارد، شخصیت حقوقی آن است که هر عضو شورا در حیطه قوانین و وظایف شورای شهر انجام وظیفه می کند. وی در عین حال […]

علی اصغر رحیم زاده ظهر امروز در گفتگوی تلفنی با انعکاس بناب در خصوص دخالت شورا در مسائل انتخاباتی گفت: هر عضو شورای شهر یک شخصیت حقیقی و یک شخصیت حقوقی دارد، شخصیت حقوقی آن است که هر عضو شورا در حیطه قوانین و وظایف شورای شهر انجام وظیفه می کند.

وی در عین حال افزود: هر عضو شورای شهر یک شخصیت حقیقی هم دارد، که به عنوان یک شخص مانند سایر مردم می تواند در هر مسائلی دخالت کند، به طور مثال می تواند در جلسات کاندیداهای انتخاباتی مجلس به منظور آشنایی و شناخت بیشتر حضور بیابد و حتی از آنها حمایت کند.

رئیس شورای شهر بناب با بیان اینکه قانون در این خصوص نقطه ای را مشخص نکرده است، عنوان کرد: اگر عضو شورای شهر به نام شورا در جلسات انتخاباتی حضور یافته و به حمایت از آنها بپردازد، کاملاً خلاف کرده است.

رحیم زاده خاطر نشان کرد: مجموعه شورا به عنوان یک موسسه غیر سیاسی است که اصل کارهای آن خدماتی، عمرانی و فرهنگی اجتماعی است، بنابراین اگر در مجموعه شورا بخواهیم بحثهای انتخابات نمایندگی و یا انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری را داشته باشیم، بابت اینکه مردم را تشویق به حضور در انتخابات کنیم هیچ اشکالی نداشته و برای اینگونه موارد سنگ تمام هم می گذاریم.

وی در عین حال تصریح کرد: اما اینکه در درون شورا از شخصی حمایت شود، این درست نیست و اصلا اجازه چنین موردی را نمی دهیم که قانون هم اجازه نمی دهد، بنابراین هر عضو شورای شهر می تواند از شخصیت حقیقی خود به نفع هر کاندید استفاده کند و از او حمایت کند.

وی در خصوص تصاویر منتشر شده از عضو شورای شهر در این سایت و شبکه های اجتماعی گفت: حضور آقای آقازاده در جلسات انتخاباتی اصلا اشکال ندارد، و گذشته از آن اگر نیت الهی داشته و به منظور شناخت و آگاهی باشد بهتر است.

رئیس شورای شهر بناب در خاتمه از فعالیت های پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب تشکر کرد و گفت: روزی نمی شود که من به سایت وزین شما نگاه نکرده باشم، کار شما جهادیست و من از این گونه فعالیت ها استقبال می کنم.

انتهای پیام/ش