به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا، ' حجت الاسلام رسول منتجب نیا ' شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: هر کس که پای صندوق های رای بیاید، تجدید بیعت با نظام، امام و رهبر کرده است. وی اضافه کرد: ما دو انتخاب حساس در پیشرو داریم که هر دو تعیین […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا، ' حجت الاسلام رسول منتجب نیا ' شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: هر کس که پای صندوق های رای بیاید، تجدید بیعت با نظام، امام و رهبر کرده است.
وی اضافه کرد: ما دو انتخاب حساس در پیشرو داریم که هر دو تعیین کننده و سرنوشت ساز بوده و هر دو برای تثبیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی موثر است. 
وی ادامه داد: نقش خبرگان در تداوم انقلاب و ثبات جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی است و هرچه انسان های وارسته، دانشمند و آزاده و انقلابی در آن بیشتر باشد، نظام ما بیشتر تضمین و خطرها دفع می شود. 
حجت الاسلام منتجب نیا، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به فرموده امام بزرگوار در راس همه قدرت هاست، اظهار کرد: باید نمایندگان شایسته، دانشمند، مستقل، پاکدست و پاکدامن در مجلس حضور یابند و اگر خدای ناخواسته نمایندگانی وارد شوند که دارای سوابق نامناسب یا شخصیتی در شان مجلس نداشته باشند این مجلس نمی تواند در راس قدرت و قوانین قرارگیرد.