به گزارش انعکاس بناب به نقل از تبریز بیدار،  دفاع مقدسِ ما جنگ اراده و نیت و ایمان بود و همه‌ی ساحاتش و از آن جمله اقتصادش هم طبعا از همین جنس بوده است؛ از جنس ایمان و تکلیف؛ و اگر نه، چه چیز می‌توانست هشت سال جنگِ بی‌امان با همه‌ی ابرقدرت‌های مادی شرق و غرب را […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از تبریز بیدار،  دفاع مقدسِ ما جنگ اراده و نیت و ایمان بود و همه‌ی ساحاتش و از آن جمله اقتصادش هم طبعا از همین جنس بوده است؛ از جنس ایمان و تکلیف؛ و اگر نه، چه چیز می‌توانست هشت سال جنگِ بی‌امان با همه‌ی ابرقدرت‌های مادی شرق و غرب را تامین کند؟ جنگ را نذورات و نیت‌های خالصانه‌ی مردم، از مادران و همسران و فرزندان شهدا و بچه مدرسه‌ای‌ها و پیرمردهایی که امکان جنگیدن نداشتند گرفته تا زنان و دختران و اقشار مختلف مردم، تامین کرد.

 

دفاع مقدس را همان قوطیِ خالیِ کنسروی که آن دختر بچه‌ی دبستانی، به‌عنوان تنها وسعش به همراه آرزویی که در نامه‌ای برای رزمندگان فرستاده بود، پیش برد. مجاهدت روزانه‌ی ده-دوازده ساعته‌ی ‏خاله سکینه‬ ها در پشت تنورِ پخت نان در روستایی دور دست برای ‏جبهه‬ بود که نگذاشت لحظه‌ای بر اراده‌ی مردم ما در این مبارزه‌ی سخت، خللی وارد شود؛ و دستکش‌های بافته شده‌ی  ‏ننهعصمت‬ ها بود که دستانِ خالی رزمندگانِ ما را در برابر زر و زور ابرقدرت‌ها، گرم نگه داشت و نگذاشت که دست و دل رزمندگانِ ما در راه مبارزه‌ی آرمانی ملت‌شان سرد شود. همین کمک‌های به ظاهر اندک بود که سیل شد و جنگ را ‏پشتیبانی‬ کرد؛ هم ‏پشتیبانی اقتصادی‬ و هم ‏پشتیبانی  معنوی‬.

 

این پویش، بیشتر از آن‌که در صددِ پشتیبانیِ اقتصادی جبهه‌ی مقاومت باشد، می‌خواهد عقبه‌ی فکری جبهه مقاومت در کشور را پشتیبانی کند. می‌خواهد حلقه‌ی مفقوده‌ی جنگ در سوریه و عراق، یعنی پشت جبهه‬ را به خط مقدم جبهه متصل کند و با بازسازیِ تجربه یِ تاریخی و مردمیِ جنگ، مبارزه با اسلام آمریکایی‬ را از محدوده‌ای جغرافیایی، به مرزهای فکری و عقیدتی نزدیک‌تر کند.

 

 ‏پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان جبهه  مقاومت‬، رسالتش تبیین آرمانی است که شهدای ما در جبهه‌ی مقاومت، برای آن جنگیده‌اند و می‌جنگند و خواهندجنگید. 

 

‫ ‏تجربه تاریخی دفاع مقدس‬، نشان داده است جنگ برای پیروزی، به عقبه نیاز دارد. پشتیبانیِ قوی توسط پشت جبهه، خط مقدم نبرد را به پیروزی نزدیک‌تر می‌کند. این پویش می‌خواهد، در جنگ با " اسلام آمریکایی"  عقبه‌ی عظیم امت را به طلایه‌داران  ‏اسلام ناب‬ ملحق کند و ان‌شاءالله شاهد نصرت و فتحِ امت اسلامی علیه استکبار جهانی خواهیم بود.

 

به امید آزادی و نصرت مستضعفین و نابودی مستکبرین…

 

به این پویش بپیوندید:

p_moqavemat.blog.ir

telegram.me/p_moqavemat

instagram.com/p_moqavemat

poshtibani.mogavemat@gmail.com

پیامک: ۳۰۰۰۱۸۰۱

تماس: ۰۹۰۱۵۷۴۳۲۶۵

 

 

Image title