به گزارش انعکاس بناب، شهرام سلیمان زاده در توضیح این برنامه در سایت خبری و رسمی شهرستان بناب، گفت: پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب در نظر دارد در جهت کمک به افکار عمومی برای تشخیص اصلح و انتشار برنامه ها و اهداف کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در بناب، با ایجاد صفحه اختصاصی برای هر یک […]

به گزارش انعکاس بناب، شهرام سلیمان زاده در توضیح این برنامه در سایت خبری و رسمی شهرستان بناب، گفت: پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب در نظر دارد در جهت کمک به افکار عمومی برای تشخیص اصلح و انتشار برنامه ها و اهداف کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در بناب، با ایجاد صفحه اختصاصی برای هر یک از نامزدها کلیه برنامه ها، اهداف و بیوگرافی این عزیزان را منتشر نماید.

وی افزود: با توجه به درخواست های مکرر همشهریان مبنی بر ارائه اطلاعات کافی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم، بر آن شدیم تا این برنامه بزرگ را در پایگاه خبری و مرجع شهرستان بناب پیاده سازی کنیم.

مدیر مسئول انعکاس بناب تصریح کرد: در این صفحه اختصاصی، کاندیداها می توانند برنامه ها، اهداف، بیوگرافی و هر گونه مطالبی که بتوان برای شناخت هرچه بهتر همشهریان کمک کرد، ارائه نمایند.

سلیمان زاده خاطر نشان کرد: امروز به جرأت می توان گفت این پایگاه خبری نه تنها در سطح شهرستان بلکه در سطح استان و کشور زبانزد عام و خاص شده است و روزانه با بیش از ۱۵۰۰ بازدید کننده، یکی از پرمخاطب ترین سایتهای خبری منطقه محسوب می شود.

وی افزود: کلیه برنامه های انتشار یافته کاندیداها علاوه بر انتشار در سایت خبری، در کانال تلگرام انعکاس بناب، که نزدیک به ۱۰۰۰ عضو دارد، نیز منتشر خواهد شد.

مدیر مسئول انعکاس بناب تاکید کرد: بنابراین علاوه بر مصاحبه ای که انعکاس بناب از تمام کاندیداها خواهد داشت، از کلیه نامزدهای انتخابات مجلس دهم در بناب درخواست میشود، جهت هماهنگی و آگاهی از شرایط درج برنامه ها، اهداف و سایر مطالب خود، با اینجانب تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است، شماره موبایل مدیر مسئول انعکاس بناب (۰۹۳۶۸۳۸۴۸۲۹)، جهت ارتباط و ارائه هرگونه راهنمایی اعلام میگردد.

انتهای پیام/ش